راهنمای استفاده و نگهداری از زنجیر تیغ ماهی

طلا و جواهر از دیرباز تا کنون مورد توجه همه افراد در هر قشر و طبقه‌ای بوده است. این زیورآلات با ارزش زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهد.تنوع این اکسسوری ها بسیار زیاد است که هر شخصی با هر سلیقه‌ای امکان انتخاب و خرید آن را دارد و برای هرسنی انواع مختلفی از این زیورآلات وجود دارد. از طرفی خرید طلا جدا از زیبایی منبعی برای سرمایه گذاری نیز می‌باشد. در میان انواع طلا و جواهر زنجیرها و گردنبند ها کاربرد بیشتری دارند و از جمله اکسسوری های محبوب در میان افراد می‌باشند. این زیورآلات در مدل های گوناگونی طراحی و ساخته‌می‌شوند. همانطور که می‌دانید داشتن یک زنجیر یا گردنبند زیبایی شما را دو چندان می‌کند و جلوه خاصی به استایل شما می‌بخشد. اکنون ما در این مقاله سعی داریم شما را با یک مدل از انواع زنجیرهای طلا آشنا کنیم. زنجیر تیغ ماهی یکی از این موارد است که طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با زنجیر تیغ ماهی و طرز نگهداری از زنجیر تیغ ماهی که یکی از انواع زنجیر طلا زنانه است، بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

طرز نگهداری از زنجیر تیغ ماهی به صورت مناسب
معرفی زنجیر طلا تیغ ماهی

زنجیر تیغ ماهی یکی از زیورآلات مورد علاقه بانوان می‌باشد.همان طور که از نامش پیداست شکل این زنجیر شبیه تیغ ماهی است به این صورت که از تکه‌های کوچک طلا به شکل هفت (7) ساخته شده است که این تکه‌ها با چسبیدن کنار هم شکل تیغ ماهی را به خود می‌دهند. اندازه این تکه‌ها می‌تواند ظریف یا پهن باشد که در نتیجه زنجیر سبک و یا سنگین تر می‌شود. این زنجیر به تنهایی زیباست و نیازی به آویز کردن مدال ندارد. نوع ساده و بدون آویز آن بیشتر مورد پسند واقع شده است. درخشش این نوع زنجیر درگردن جلوه‌ای خاص به استایل شما می‌دهد .این مدل از گردنبند در دسته زنجیر طلا بدون نگین جای می‌گیرد. در قسمت بعد مطالبی را برای روش های نگهداری از زنجیر تیغ ماهی بیان می‌کنیم.لطفا با ما همراه باشید.

روش های نگهداری از زنجیر تیغ ماهی

بایدها و نباید ها و روش های نگهداری از زنجیر تیغ ماهی

نگهداری از طلا نیازمند توجه و مراقبت می‌باشد اما در این بین گردنبند طلا زنانه و زنجیرها به مراقبت بیشتری نیاز دارند.از بین انواع زنجیرها, تیغ ماهی بسیار حساس بوده و احتمال پیچ خوردگی و پارگی در آن زیاد است. مدل زنجیر تیغ ماهی به خاطر طراحی خاص آن شکننده می‌باشد و بهتر است از آن فقط در مناسبت ها و مهمانی ها استفاده شود و در موقعیت های دیگر زیورآلات دیگری را انتخاب کرد. لباس های مناسب برای این زنجیر یقه گرد و باز می‌باشد تا احتمال گیر کردن آن را به حداقل برساند. قرار دادن این نوع از زنجیر بعد از هر بار استفاده در جعبه‌اش هم یکی دیگر از راه های مراقبت از آن می‌باشد.
نگهداری از زنجیر تیغ ماهی نسبت به دیگر زیورآلات باید بیشتر مورد توجه قرارگیرد چون همان طور که ذکر شد شکننده است و و ممکن است سریع تر آسیب ببیند. از دیگر روش های مراقبت از گردنبند این است که در هنگام رفتن به استخر و حمام آن را از گردنبند خارج کرده و در محیطی امن نگهداری نمایید. اگر به هر دلیلی این زنجیر پاره شد به بهبود نیاز دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم برای تعمیر و تمیز کردن گردنبند طلا و خصوصا‌این نوع از زنجیر حتما به طلاسازی و تعمیرات طلا مراجعه کنید. البته با این تعاریف نباید از خرید این زنجیر زیبا منصرف شویم زیرا این اکسسوری به گردن شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد و با مدل جذاب و درخششی که دارد زیبایی شما را در هر مناسبتی دو چندان می‌کند.

آویز یا مدال برای زنجیر تیغ ماهی مناسب است؟

برای جذابیت بیشتر و زیباتر شدن گردنبند و زنجیر ها و انواع دیگری از اکسسوری ها مانند دستبند پابند ساعت و…به آن مدال یا آویزی متصل می‌کنند که اندازه و طرح آن به نوع زیورآلات و وزن آن بستگی دارد. مدال ها بسیار متنوع هستند و می‌توانند بر روی هر طلا و جواهری خودنمایی کنند. ولی باید بدانیم که هر آویز یا مدالی مناسب هر زنجیری نیست. زنجیرهای تیغ ماهی به خاطر طراحی خاصی که دارند نیازی به آویز ندارند چون ممکن است بشکنند و البته این نوع از زنجیر بدون آویز یا مدال زیبا تر و جذاب تر می‌باشد. در حقیقت برای نگهداری از زنجیر تیغ ماهی بهتر است آن را بدون آویز یا مدال استفاده کنیم.

نگهداری از زنجیر تیغ ماهی بدون آویز آسان تر است
خرید آنلاین زنجیر تیغ ماهی طلا و جواهر از گالری راف گلد

در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی زنجیر تیغ ماهی شما را با این زیورآلات جذاب آشنا نماییم. همچنین برای نگهداری از زنجیر تیغ ماهی مطالبی را ارائه دادیم و بیان کردیم برای تمیز کردن طلا و تعمیر آن به خصوص در مورد زنجیر تیغ ماهی به طلاسازی مراجعه شود تا آسیب و ضربه‌ای به این زیورآلات زیبا وارد نشود. اکنون به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید اینترنتی این اکسسوری جذاب و سایر انواع زیورآلات مانند انواع زنجیر طلا زنانه و مردانه، انواع گردنبند، گوشواره و سایر اکسسوری های دیگر به گالری راف گلد مراجعه کنید و از آفرهای ویژه آن برخوردار شوید. این فروشگاه با اجرت ساخت پایین و تنوع طلا و جواهرات مدرن و زیبا گزینه‌ای مناسب و به صرفه برای خرید اینترنتی زیورآلات می‌باشد. با یک بار خرید از گالری راف گلد تفاوت را احساس خواهید کرد و خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت. گالری راف گلد این اطمینان را به شما می‌دهد تا لذت خریدی آسان و هوشمندانه را تجربه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست