نیم ست طلا شامل چیست؟

نیم ست طلا نیز همچنین از جمله زیورآلات پرطرفدار است که بسیاری از افراد آن را به سرویس‌‌های گران قیمت و سنگین ترجیح می‌دهند. در این مطلب قصد داریم در ارتباط با اینکه نیم ست طلا شامل چیست صحبت نماییم . پس برای آشنایی بیشتر با این زیورآلات و انواع مدل‌های آن با ما در ادامه مطلب با راف گلد همراه باشید.

تفاوت سرویس طلا و نیم ست چیست؟

همانطور که از نام آن نیز پیدا است نیم ست طلا به معنای نیمی از سرویس و یا قطعاتی از یک سرویس کامل است.

ست کامل طلا شامل چیست؟ سرویس طلا از قطعات کامل مانند گردنبند طلا، دستبند، انگشتر و یک جفت گوشواره تشکیل شده است. تفاوت نیم ست و سرویس طلا اکثرا در انگشتر و دستبند است که در این مقاله به بررسی نیم ست خواهیم پرداخت.

اما نیم ست طلا شامل چیست؟ در واقع نیم ست‌های طلا معمولا یک یا چند قطعه از یک سرویس کامل طلا را ندارد. به عنوان مثال اغلب نیم ست‌ها از یک گردنبند به همراه یک جفت گوشواره تشکیل شده‌اند.

در برخی دیگر از مدل‌ها نیم ست‌ها از یک گردنبند به همراه گوشواره و یک انگشتر تشکیل شده‌اند. حتی برخی از مدل‌ها از یک آویز و یک جفت گوشواره تشکیل شده‌اند. از ویژگی‌های خوب نیم ست طلا این است که می‌توانید هر قطعه را به صورت جداگانه و در بازه‌های زمانی مختلف خریداری نمایید.

خرید نیم ست طلا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سرمایه گذاری باشد. انواع نیم ست طلا در مهمانی و جمع‌های دوستانه کاربرد دارد و بسیاری از خانم‌های جوان طرفدار مدل‌های ظریف نیم ست هستند.

نیم ست شامل چیست

نیم ست طلا شامل چیست

نیم ست طلا شامل چیست ؟

نیم ست طلا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. انواع مختلفی از این زیور آلات را می‌توانید در فروشگاه‌های سراسر کشور مشاهده و خرید نمایید. در ذیل برخی از انواع این اکسسوری را به اختصار برای شما شرح می‌دهیم.

انواع نیم ست طلا

در این بخش به معرفی انواع مدل نیم ست طلا می پردازیم.

  •  نیم ست مرواریدی

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های نیم ست طلا، نوع مرواریدی است. این مدل از ترکیب مروارید به همراه آویز و یا پلاک طلا تشکیل شده است در سال 2021 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده است.

نیم ست مرواریدی معمولا از یک گردنبند با ترکیبی از مروارید و همچنین یک جفت گوشواره مرواریدی تشکیل شده است. این مدل نیم ست برای کسانی که به استایل مینیمال علاقه دارند انتخاب مناسبی است. این مدل نیم ست برای کسانی که استایل مونوکروم را میپسندند انتخاب مناسبی است.

 مدل جدید نیم ست طلا شامل چه چیزهایی است

 

  •  نیم ست طلا جواهر

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که علاقه‌مند باشید یک سرویس جواهر را خریداری نمایید اما با توجه به هزینه بالای آن از خرید آن صرف‌نظر نمایید. نگران نباشید، شما می‌توانید با خرید یک نیم ست جواهر دو یا چند قطعه از آن را خریداری نموده و مابقی خرید قطعات را به زمانی دیگر موکول فرمایید.

نیم ست جواهر از گذشته تا کنون در گروه بهترین و زیباترین نیم‌ست‌ها قرار گرفته است. باتوجه به تفاوت نیم ست و سرویس طلا که باعث ارزان ار شدن نیم ست نصبت به سرویس میشود، این نوع اکسسوری مود تجه بساری از بانوان قرار دارد.

انواع نیم ست طلا با قیمت

 

  •  نیم ست زنجیری و آویزدار

یکی دیگر از جدیدترین نوع نیم‌ست، مدل زنجیری و یا آویزدار است. اما این مدل نیم ست طلا شامل چیست؟ این مدل از یک زنجیر با یک آویز و یا پلاک با طرحی خاص، یا پلاک اسم و همچنین یک جفت گوشواره زنجیری تشکیل شده است. این مدل معمولا در طرح‌های ظریف طراحی شده و به فروش می‌رسد. نیم ست‌هایی با این طرح از پرفروش‌ترین نوع نیم ست طلا هستند.

مدل های نیم ست طلا

 

  •  نیم ست ماه تولد

یکی دیگر از مدل‌های نیم ست طلا، انواع نیم‌ست‌های ماه‌های تولد است. این مدل که از نماد ماه‌های مختلف سال مانند مهر، آبان، آذر و …ساخته شده، به صورت پلاک و یا آویزهای طلا و یا سنگی طراحی شده است.

این نیم ست معمولا از یک گردنبند و یک دستبند و در برخی مدل‌ها از یک جفت گوشواره تشکیل شده است. این مدل گزینه‌ای مناسب و شیک برای هدیه دادن به خصوص برای هدیه تولد است.

نیم ست طلا شامل چه چیزهایی است

سایر نکات مهم در انتخاب و خرید نیم ست طلا

توجه به این نکات باعث می ود که انتخاب بهتری را تجربه کنید.

  • نیم ست و تاثیر آن بر استایل افراد

نیم ست طلا حالت اسپرتی به استایل و پوشش فرد می دهد. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مجالس و مهمانی ها و دورهمی ها می باشد.

  • انتخاب نیم ست طلا بر اساس رنگ پوست

جالب است بدانید رنگ پوست تاثیر مهمی در انتخاب طلا و جواهرات دارد و با انتخابی درست باعث جلوه بیشتر آن می شود. مثلا برای پوست های با رنگ روشن و سفید بهتر است طلای سفید را انتخاب کرد. برای اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنیم مقاله کدام طلا برای رنگ پوست شما مناسب است؟را مطالعه بفرمایید.

  • انتخاب نیم ست بر اساس استایل و فرم بدن

در انتخاب گردنبند و زنجیر آن به بلندی و کوتاهی گردن خود توجه کنید. همچنین برای خرید دستبند طلا بهتر است آن را متناسب با سایز و فرم مچ دست انتخاب کنید.

خرید آنلاین نیم ست طلا

اکنون که با انواع جدیدترین نیم ست طلا آشنا شده و می‌دانید نیم ست طلا شامل چه چیزهایی می‌شود بهتر است با روش‌های خرید این اکسسوری نیز آشنا شوید. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های طلا و جواهرات انواع مدل‌های نیم ست را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری نمایید.

اما اگر زمان کافی برای گذراندن و گشت و گذار در بازارها را ندارید خرید آنلاین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. بدین ترتیب با استفاده از کامپیوتر، گوشی و یا تبلت خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به ویترینی از مدل‌های جدید دسترسی داشته باشید و تنها با چند کلیک سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

برای خریدهای آنلاین از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل نمایید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

نیم ست شامل چیست

خرید انواع نیم ست طلا از فروشگاه راف گلد

فروشگاه اینترنتی راف گلد یکی از معتبرترین گالری‌های آنلاین طلا و جواهرات است که می‌توانید انواع مختلفی از نیم ست طلا و سایر زیورآلات و طلا و جواهرات را در آن مشاهده نموده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

با توجه به اینکه می‌دانید نیم ست طلا شامل چیست و چه مواردی را شامل می‌شود، می‌توانید هر یک از این قطعات را به صورت جداگانه و در زمان‌های مختلف خریداری نموده و یا سفارش دهید.

راف گلد کلیه خدمات طلا و جواهرات را با قیمت مناسب و همچنین اجرت ساخت پایین برای مشتریان خود به خصوص مشتریان خریدهای اینترنتی در نظر گرفته است.

با خرید از این گالری لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نموده و با خیالی آسوده خرید کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست