ایده هایی جهت خرید هدیه روز زن ارزان و اقتصادی

هدیه دادن و در واقع هدیه گرفتن یکی از با احساس‌ترین و جذاب‌ترین کارها به شمار می‌رود. هدیه دادن به افرادی که دوستشان داریم، دوستان، خانواده و نزدیکان می‌تواند به هر بهانه و یا مناسبتی صورت گیرد که در تمامی فرهنگ‌ها به چشم می‌خورد.

اما در کشور ما برخی از مناسبت‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و انتخاب یک هدیه و یا کادو مناسب برای این روز از سایر روزها مهم‌تر است. یکی از این روزها روز زن و یا روز مادر است.

انتخاب هدیه برای این روز باید بر اساس سلیقه شخصی همسر و یا مادر شما صورت گیرد. بنابراین بهتر است به سمت محصولاتی بروید که بانوان آن را دوست دارند، با توجه به وضعیت اقتصادی در جامعه، قیمت نقش مهمی را برای خرید هدایا به خصوص انواع طلا و جواهرات ایفا می‌کند.

ما در این مطلب قصد داریم که چند نمونه از هدیه روز زن ارزان را به شما معرفی نماییم تا با کمترین هزینه بهترین کادو را خریداری نمایید. پس در ادامه ما را همراهی نمایید.

ایده های کادو روز زن ارزان قیمت

هدیه روز زن ارزان قیمت

 

خرید هدیه روزمادری ارزان و مقرون‌به صرفه

اگر قصد خرید یک هدیه روز زن ارزان قیمت را دارید، همانطور که بیان کردیم برای خرید این کادو بهتر است به سراغ لوازم و یا محصولاتی بروید که بانوان عاشق آن هستند.

انواع عطر و ادکلن، پوشاکی مانند شال و روسری، بلوز و مانتو، لوازم آرایشی و زیورآلات هرکدام از جمله مواردی هستند که می‌توان گفت همه بانوان به آن علاقه‌مندند.

از میان موارد نام برده طلا و جواهرات از گذشته تا کنون، در گروه بهترین هدایا در دنیا قرار دارند و در حقیقت می‌توان گفت همه خانم‌ها به آن علاقه زیادی دارند.

اما با توجه به وضعیت اقتصادی شاید خرید طلا و جواهرات با قیمت‌های بالا برای همه افراد مقدور نباشد.

اما نگران نباشید، شما با کمترین هزینه نیز می‌توانید انواع اکسسوری‌ها و یا زیورآلات طلا در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون را برای مادر و یا همسر خود خریداری نمایید. در ادامه به معرفی این موارد خواهیم پرداخت.

 

زیورآلات و جواهرات ارزان قیمت برای کادو روز زن

زیورآلات با توجه به نوع ساخت، وزن و اجرت ساخت در برخی از مدل‌ها دارای قیمتی مناسب و کمتر هستند.

در ذیل انواع زیورآلات طلا و جواهر را که با کمترین هزینه می‌توانید خریداری نمایید را به طور مختصر نام می‌بریم.

 

  • انواع آویز و یا پلاک طلا

آویزهای طلا از جمله زیورآلات پرکاربردی هستند که معمولا دارای قیمتی مناسب و ارزان‌تر نسبت به سایر اکسسوری‌های دیگر می‌باشند.

انواع پلاک‌ها و آویز طلا زنانه با نام و نماد مادر توسط بسیاری از فروشگاه‌ها برای هدیه روز زن طراحی و به فروش می‌رسند.

سایر آویزهای طلا در مدل‌ و برندهایی مانند آویز طلا ون‌کلیف، آویز ورساچه، آویزهای طلا ماه تولد و یا مدل‌هایی با نماد گل و طبیعت را می‌توانید برای کادو این روز با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آویزهای طرح ون‌کلیف از جمله محبوب‌ترین نمونه‌های آویز طلا در میان بانوان هستند.

 

  • انواع دستبندهای چرمی و مرواریدی

دستبندها یکی از زیورآلات پرکاربردی هستند که هم بانوان و هم آقایان عاشق آن هستند. در حقیقت می‌توان گفت هیچ شخصی نیست که به دستبند طلا علاقه نداشته باشد.

اگر به دنبال خرید یک دستبند طلا ظریف با قیمت مناسب و اجرت پایین هستید می‌توانید از دستبندهای ترند و پرطرفدار چرمی و یا مرواریدی استفاده نمایید.

انواع دستبند طلا چرمی زنانه با آویز و یا پلاک‌هایی مانند نام مادر، نماد و یا اسامی خاص در گروه پرطرفدارترین زیورآلات قرار دارند که می‌توان به عنوان یک هدیه روز زن ارزان و البته جذاب برای عزیزان شما باشد.

 

  • انگشترهای طلا و رینگ

از جمله دیگر هدیه روز زن با قیمت مناسب می‌توان به انواع انگشترهایی با وزن سبک و یا انگشتر بدون نگین و همچنین انواع حلقه‌های طلا رینگ اشاره نمود.

مدل‌های بسیار جذابی از انگشترهای خاص و زیبا مانند انگشتر طلا کارتیه، انگشترهای ون‌کلیف، انگشترهای طرح تیفانی و سایر مدل‌ها را می‌توانید به عنوان یک هدیه جذاب و ماندگار برای کادو روز زن خریداری نمایید.

انگشتر طلا کارتیه برای هدیه روز زن ارزان

انگشتر طلا کارتیه

 

  • زنجیر طلا ظریف

زنجیرهای طلا زنانه نیز در وزن‌های مختلف و قیمت های گوناگون وجود دارند که خود به تنهایی می‌توانند به عنوان یک هدیه روز زن ارزان باشند.

انواع مدل‌های زنجیر طلا کارتیه و زنجیرهای تیفانی، زنجیرهای ساده و ونیزی خود می‌توانند یک هدیه ارزشمند و قیمت مناسب جهت هدیه روز زن برای نو عروس و دیگر افراد باشند.

 

  • سکه های طلا

سکه های طلا از دیرباز و همواره به عنوان یک هدیه گران‌بها و ارزشمند به شمار می‌روند.

اگر چه خرید یک سکه طلا در دنیای امروزی هزینه زیادی خواهد داشت و خرید آن برای همه امکان‌پذیر نخواهد بود اما بسیاری از فروشگاه‌های طلا و جواهرات اقدام به طراحی و تولید انواع سکه‌های گرمی و یا پارسیان کرده‌اند.

بنابراین برای خرید هدیه روز زن ارزان و یا هدیه روز زن برای کارمندان می‌توانید از این نوع سکه‌های گرمی استفاده نمایید.

سکه‌های گرمی در وزن‌ها و قیمت‌های گوناگون از پایین‌ترین تا بالاترین قیمت و با هر بودجه‌ای قابل خریداری هستند.

گوشواره میخی طلا برای هدیه روز زن ارزان

انواع گوشواره میخی طلا

 

  • گوشواره های میخی طلا

انواع گوشواره های میخی معمولا قیمتی پایین‌تر از مدل‌های دیگر دارند.

گوشواره میخی طرح ون کلیف، مدل‌های گل، گوشواره میخی کارتیه از جمله‌های زیورآلات قیمت مناسب برای این روز هستند.

 

خرید انواع زیورآلات برای هدیه روز زن از فروشگاه راف گلد

اکنون که با انواع هدیه روز زن ارزان قیمت و انواع زیورآلات طلا قیمت مناسب، برای کادو روز زن آشنا شدید بهتر است شما را با فروشگاه راف گلد آشنا کنیم.

در این فروشگاه آنلاین می‌توانید انواع اکسسوری‌های نام برده و قیمت مناسب را از جدیدترین زیورآلات ترند و در مدل‌های متنوع، مشاهده نمایید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

از مزایای خرید از این فروشگاه اینترنتی قیمت مناسب، اجرت ساخت پایین و ارائه فاکتور معتبر برای خرید تمامی محصولات است.

با گالری راف گلد لذت خریدی هوشمندانه و اقتصادی را تجربه نمایید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست