هدیه شب یلدا برای کودکان

یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان که همه خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند، شب یلدا یا شب چله است. در این شب که بلندترین شب سال است، معمولا کوچکترها به دیدن بزرگترها می‌روند و شبی لذت بخش و به یادماندنی را در کنار همدیگر سپری می‌کنند. در شب یلدا به جز تنقلات، انار و هندوانه یکی از خوراکی‌های رایج است و از نمادهای شب یلدا می‌باشد. به همین دلیل رنگ قرمز و سبز هم از رنگ‌های اصلی این شب است. رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت و عشق است و رنگ سبز نیز نماد طبیعت، زندگی و آرامش می‌باشد. هدف از دور هم بودن در این شب، این است که به یکدیگر عشق بورزیم و در کنار هم بودن را فراموش نکنیم. هدیه شب یلدا هم یکی از سنت‌های قدیمی است که در این میان، هدیه شب یلدا برای کودکان، کادو شب یلدا برای عروس و هدیه شب یلدا برای آقایان و دامادها بسیار مرسوم است.

بیشتر بخوانید:‌ نیم ست طلا طرح انار

همچنین هدیه به کودکان از سنت‌های پسندیده این شب است و سبب می‌شود، کودکان این شب را به خاطر داشته باشند و در آینده نیز خودشان این سنت را ادامه دهند. همچنین می‌توانید به هر کسی که دوستش دارید در این شب هدایایی به یادماندنی را تقدیم کنید. در این مقاله می‌خواهیم به هدیه شب یلدا برای کودکان بپردازیم و شما را با انواع هدایایی مخصوص این شب که مناسب کودکان است آشنا کنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

هدیه شب یلدا برای بچه ها

انواع هدیه شب یلدا برای کودکان

در این شب رنگارنگ و به یادماندنی انواعی از هدیه‌های مختلف، مناسب کودکان وجود دارد ولی هدیه‌ای که می‌تواند ماندگار باشد و با گذشت زمان از بین نرود و همیشه خاطره این شب را برای کودکان شما زنده نگه دارد، طلا است. انواع مختلفی از طلا مانند گردنبند طلا مناسب کودک، پلاک طلا، دستبند طلا مناسب کودک و النگو کودک طلا گزینه بسیار خوب کادو برای کودکان در این شب است. همچنین طلاهایی که نام بردیم با نمادهای این شب طراحی و ساخته شده است که مخصوص هدیه در شب یلدا است و علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌ای که دارد و برای زیباتر شدن کودکان شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، پس‌اندازی هم برای فرزندانتان محسوب می‌شود. بهتر است هر نوع طلایی که برای کودکان خود خریداری می‌کنید، با رنگ‌ها و نمادهای مناسب این شب تزیین کنید تا جلوه بیشتری را داشته باشد و برای کودکانتان جذاب‌تر شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به انواعی از این زیورآلات به عنوان هدیه شب یلدا برای کودکان اشاره می‌کنیم.

  • پلاک طلا

یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ شب یلدا برای بچه ها، انواع پلاک‌های طلا با طرح‌های انار و هندوانه و به رنگ‎های قرمز و سبز است که می‌تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. این نوع از پلاک‌ها به دلیل طرح خاص و رنگ‌های آن گزینه خوبی برای کادو دادن در این شب به کودکان می‌باشد. این پلاک‌ها علاوه بر دختران مناسب پسران نیز است. شما می‌توانید انواع پلاک‌ها با طرح‌های دیگری را خریداری کنید. فقط به خاطر داشته باشید که هدیه این شب را با نمادهای مخصوص آن تزیین کنید.

  • دستبند طلا به عنوان هدیه شب یلدا برای کودکان

دستبند طلا یک هدیه شب یلدا برای کودکان است که با طرح‌های متفاوتی که دارد برای دختران و پسران مناسب است. این هدیه می‌تواند کودکان شما را به وجد آورد، چرا که شما می‌توانید از دستبندهایی استفاده کنید که آویزهای کوچک مناسب کودکان دارد و از نمادهای این شب، به طور مثال دستبند طرح انار باشد. دستبند طلا را می‌توانید در کنار گیفت‌های انار یا هندوانه بگذارید و به کودکان خود تقدیم کنید.

هدیه شب یلدا مناسب کودکان

 

  • گردنبند طلا

یکی دیگر از هدیه‌هایی که می‌توان در شب یلدا برای کودکان خود در نظر بگیرید انواع گردنبندهای طلا با پلاک‌های مناسب برای این شب، مثل آویز طرح انار است. شما می‌توانید این هدیه با ارزش را به عنوان هدیه شب یلدا برای کودکان خود در نظر بگیرید و با دادن آن، آنها را خوشحال کنید. حتما از جعبه‌های قرمز و سبز برای قرار دادن گردنبند طلا استفاده کنید و با نمادهای این ماه آن را تزیین نمایید. دقت کنید که تزیینات در این شب برای کودکان شما بسیار جذاب و خاطره انگیز می‌باشد.

  • گوشواره طلا

گوشواره نیز یک هدیه شب یلدا برای کودکان می‌تواند باشد با این تفاوت که فقط مختص به دختران است. گوشواره‌های چسبان و آویز با طرح انار و هندوانه ایده‌ای بسیار جذاب برای کودکان دختر می‌باشد. این هدیه می‌تواند یکی از جذاب‌ترین هدایایی باشد که تا کنون برای فرزندان خود خریداری کردید. در کنار جعبه این هدیه می‌توانید از شکلات‌هایی که مدل هندوانه یا انار است برای جلوه بیشتر استفاده نمایید.

معرفی هدیه شب یلدا برای کودکان

 

 

نکات مهم در هنگام خرید هدیه شب یلدا برای کودکان

در هنگام هدیه‌دادن در شب یلدا برای کودکان، بهتر است به نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم هدیه‌ای شایسته برای دلبندانتان تهیه کنید و در این شب به یادماندنی آنها را خوشحال نمایید.

  • یکی از نکات مهم در انتخاب طلا به مناسبت هدیه شب یلدا برای کودکان، توجه به سن و جنسیت کودکان است. باید طلایی را که انتخاب می‌کنید با سن و جنس کودک شما تناسب داشته باشد.
  • نکته دیگر در خرید هدیه شب یلدا برای بچه‌ها، توجه به روحیه و حس کنجکاوی آنها می‌باشد. برای بچه‌هایی که دوست دارند هر چیزی را کنکاش کنند بهتر اسب از طلاهایی که آویز دارد استفاده نشود و مدل‌هایی را خریداری کنید که نمادها روی آن حک شده باشد.
  • از پلاک‌های طلایی استفاده کنید که لبه‌های تیز نداشته باشند و به پوست فرزندتان آسیب نرساند. در هنگام خرید هر نوع پلاک طلا دور آن را دست بکشید تا متوجه تیز بودن آن شوید.
  • جنس زیورآلات نکته بسیار مهمی است که قبل از خرید هدیه شب یلدا برای کودکان باید به آن توجه کنید. به دلیل اینکه طلا با فلزات دیگری ترکیب شده است تا ساختاری محکم داشته باشد، حتما به عیار طلا توجه کنید. زیرا طلا با عیار پایین می‌تواند برای کودکان حساسیت‌زا باشد و به پوست آنها آسیب برساند. توصیه می‌کنیم از طلافروشی‌های معتبر خرید کنید تا طلای عیار پایین را به شما نفروشند.
  • یکی دیگر از نکات مهم در مورد هدیه شب یلدا برای کودکان این است که هر طلایی را با هر طرح و سلیقه‌ای که خریداری کردید، با توجه به نمادهای این شب و رنگ‌های قرمز و سبز تزیین کنید تا برای کودکانتان جذاب‌تر باشد و یاد و خاطره آن همیشه در ذهنشان باقی بماند.

انواع هدیه شب یلدا برای بچه ها

 

خرید آنلاین زیورآلات طلا و جواهر از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

در این مقاله در خصوص هدیه شب یلدا برای کودکان، مطالبی را بیان کردیم. همچنین توضیحاتی در مورد بهترین هدیه شب یلدا برای بچه‌ها، دادیم. در ادامه به شما گالری طلا و جواهر راف گلد را پیشنهاد می‌دهیم و از شما می‌خواهیم به وب‌سایت این گالری مراجعه کنید و از انواع طلا و جواهرات آن دیدن فرمایید. در این گالری شما می‌توانید انواعی متنوعی از طلاهای شیک و مدرن مخصوص شب یلدا را مناسب کودکان و بزرگ‌سالان مشاهده کنید و با خرید اینترنتی از آفرهای ویژه آن استفاده نمایید. همچنین این گالری تمامی محصولات خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب برای شما عرضه داشته است. ارائه فاکتور معتبر در هنگام  خرید اینترنتی یکی دیگر از مزیت‌های خرید از این گالری است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست