چگونه طلای گمشده خود را در خانه پیدا کنیم؟

طلا و جواهرات از اکسسوری‌هایی هستند که همه افراد به داشتن آن علاقه دارند و هدف از خرید آن علاوه بر زیبایی و آراستگی نوعی سرمایه گذاری هم محسوب می‌شود. ولی تصور کنید که قطعه‌ای از زیورآلات خود را در خانه یا خارج از خانه گم کرده‌اید، سردرگم هستید و نمی‌دانید چه کار باید کنید. از آنجایی که پیدا کردن این اشیای ریز مثل یافتن سوزنی در انبار کاه می‌ماند و حسابی شما را کلافه می‌کند، ما روش ساده‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای پیدا کردن این اشیاء ریز و کوچک در خانه می‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید و به جای اینکه وقت و انرژی خود را بیهوده صرف کنید و استرس داشته باشید، با این روش می‌توانید به راحتی طلا را در خانه پیدا کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش‌هایی را برای پیدا کردن طلای گمشده در خانه یا بیرون از خانه برای شما بیان کنیم. 

راه‌هایی برای پیدا کردن طلا و جواهرات گمشده

اگر قطعه‌ای از طلا و جواهر خود را در خانه گم کرده‌اید اول به سراغ این مکان‌ها بروید و آنها را جستجو کنید.

راه هایی برای پیدا کردن طلا و جواهرات گم شده

  • لوله شستشو فاضلاب در سینک ظرفشویی
  • سطل زباله 
  • جیب‌های لباس‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارید
  • روی مبلمان جایی که تشک مبل آنجا قرار دارد و بین آنها باز است 
  • کشوی لباس‌ها 
  •   ماشین لباسشویی برای پیدا کردن طلای گمشده  گزینه‌ای است که کمتر کسی به آن فکر می‌کند
  •  زیر شوفاژ
  •  در کشو و کابینت آشپزخانه 
  •  داخل جاکفشی 
  •  زیر مبلمان و میز تلویزیون 
  •  بررسی سرویس‌های بهداشتی
  • در بالای کمد 
  • اتاق کودک و جستجو در وسایل کودکان

بعد از جستجوی این مکان‌ها و پیدانشدن طلا و جواهرات خود، به سراغ ترفندهایی می‌رویم که بتوان به کمک آن این زیورآلات قیمتی خود را پیدا کنید. از وسایلی که می‌تواند در پیدا کردن طلای گمشده به شما کمک کند، جاروبرقی‌ می‌باشد که روشی ساده است و شما می‌توانید بدون اتلاف وقت طلای خود را پیدا کنید. در ادامه آموزش استفاده از جاروبرقی را برای پیدا کردن طلاهای گمشده خود در خانه، بدون اینکه زیورآلات شما داخل کیسه جاروبرقی برود، بیان می‌‌کنیم.

راه هایی برای پیدا کردن طلای گم شده(در خانه و خارج از خانه)

مرحله اول در پیدا کردن طلای گمشده

باریک‌ترین سر لوله جاروبرقی خود را انتخاب کنید. از سالم بودن و قدرت مکش آن اطمینان حاصل کنید. سپس روی آن یک جوراب زنانه نازک بکشید. فرقی نمی‌کند جوراب چه رنگی باشد ولی بهتر است جنس نایلونی آن را انتخاب کنید. دقت کنید که جوراب پارگی نداشته باشد، زیرا آن وقت طلای شما داخل کیسه جاروبرقی خواهد رفت.

مرحله دوم پیدا کردن طلاهای گمشده

 برای اطمینان از اینکه جوراب هنگامی که جارو را روشن کردیم، ثابت بماند، یک کش لاستیکی به دور جورابی که روی لوله کشیده‌اید، ببندید و از محکم بودن آن مطمئن شوید. همچنین حواستان باشد که هوا به داخل لوله کشیده شود و جاروبرقی مکش داشته باشد.

مرحله سوم پیدا کردن طلاهای گمشده

در این مرحله جاروبرقی را روشن کنید و برای پیدا کردن طلای گمشده، روی تمام جاهایی که تصور می‌کنید طلا آنجا افتاده باشد، بکشید. در این صورت وقتی طلا پیدا شود روی جوراب و در همان سر لوله می‌ماند و دیگر نیازی نیست کیسه جاروبرقی را بگردید.

چگونه طلای خود را در خارج از خانه پیدا کنیم؟

اگر طلاهای خود را در بیرون از خانه گم کردید، برای پیدا کردن طلای گمشده خود بهتر است ابتدا مکان‌های زیر را بررسی کنید:

  •  ابتدا اتومبیل خود و زیر پوشش‌های کف آن و بین صندلی‌ها را با دقت جستجو کنید.
  • آخرین مکانی که در آنجا طلا را استفاده کرده‌اید و آن را گم کرده‌اید، بررسی کنید.
  •  مکان‌هایی مانند باشگاه‌های بدنسازی، آرایشگاه، کتابخانه، رستوران و هر جای دیگری که با آن سروکار دارید، را برای پیدا کردن طلای گمشده خود جستجو کنید.
  • آگهی‌های مربوط به اشیای گمشده را در تابلو اعلانات محله و فروشگاه‌های نزدیک به محل گم شدن طلای خود را پیگیری کنید.
  • از افرادی که آخرین‌بار آنها را دیده‌اید، پرس‌وجو کنید.

نکته قابل ذکر این است که از آهن‌ربا نمی‌توان در پیدا کردن طلای گمشده کمک گرفت، زیرا به طلا نمی‌چسبد و اگر امکان از دستگاه فلزیاب را دارید، برای پیدا کردن طلاهای گمشده خود می‌توانید به وسیله این دستگاه انواع زیورآلات خود را پیدا کنید. فلزیاب قدرت یافتن طلا، نقره و پلاتین را دارد.

پیدا کردن طلا و جواهرات گم شده

خرید آنلاین طلا و جواهر از گالری طلا و جواهر راف گلد

در این مقاله مطالبی را برای پیدا کردن طلای گمشده در خانه و خارج از خانه را شرح دادیم و روش ساده‌ای را نیز برای پیدا کردن این زیورآلات در خانه بیان کردیم. اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به هر دلیلی نتوانستید طلای گمشده خود را پیدا کنید به گالری طلا و جواهر راف گلد مراجعه کنید و طرح طلای گمشده خود را به کارشناسان این گالری بدهید، تا برای شما بسازند. این گالری طرح درخواستی شما را با اجرت ساخت پایین برای شما خواهند ساخت. و نیز می‌توانید به وب‌سایت گالری طلا و جواهر راف گلد مراجعه کرده و از انواع زیورآلات این گالری دیدن فرمایید. گالری راف گلد تمامی محصولات خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب برای شما عرضه داشته است. شما می‌توانید با خرید دستبند طلا زنانه، انگشتر طلا ظریف و خرید گوشواره طلا از این گالری از آفرهای ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفته است، استفاده کنید. گالری راف گلد با ارائه فاکتور معتبر و قیمت مناسب انواع طلا و جواهرات، در صدد رضایت خاطر مشتریان عزیز خود می‌باشد. با راف گلد اطمینان و خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست