کیف کلاچ چیست و با چه طلا و جواهراتی آن را ست کنیم؟

همه افراد برای رفتن به مهمانی یا مراسم های مختلف به نوع پوشش خود اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند ظاهری شیک و مرتب داشته باشند. داشتن ظاهری شیک با در دست داشتن یک کیف شما را جذاب تر می‌کند. کیف کلاچ چیست؟ این مدل کیف یکی از مدل هایی است که برای مهمانی های رسمی بسیار مناسب است.

کیف ها انواع گوناگونی دارند. یکی از این مدل ها کلاچ بگ یا همان کیف های کلاچ هستند که تنوع زیادی دارند و معمولا در مهمانی ها و مراسم های رسمی استفاده می‌شوند.

واژه کلاچ به معنی محکم گرفتن چیزی در دست می‌باشد و چون این نوع کیف ها کوچک و تخت و بدون بند هستند و باید محکم در دست گرفته شوند به کلاچ معروف شدند. البته بعضی از این کلاچ بگ ها زنجیرهای ظریفی دارند که مناسب برای مجالس و مهمانی های خاص می‌باشند.

این نوع کیف ها بسیار مورد استقبال مردم از جمله سلبریتی ها قرار گرفته است و طرح های مختلف و متنوعی دارد. بعد از این که به طور مختصر توضیح دادیم کیف کلاچ چیست شما را با کاربرد کلاچ بگ آشنا خواهیم کرد. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کلاچ بگ چیست، معرفی و مشخصات

کاربرد کلاچ بگ

کلاچ بگ ها در دنیای امروز کاربرد زیادی دارند و برای وسایل کم حجمی مانند کارت های بانکی ,موبایل ,لوازم آرایش و چیزهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی و تنوع زیاد این کیف ها باعث شده تا اکثر افراد برای داشتن آن تمایل نشان دهند، تا جایی که برای استفاده از آن در محیط کار و مناسبت های غیر رسمی داشتن یکی از این کلاچ بگ ها را ضروری می‌دانند.

بعضی از افراد مانند سلبریتی ها از این کیف ها صرفا به صورت نمایشی و برای زیبا تر شدن استایل خود استفاده می‌کنند. اکنون که متوجه شدید کیف کلاچ چیست و کاربرد آن را فهمیدید در ادامه به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

کیف کلاچ چیست و کاربرد آن

معرفی انواع کیف های کلاچ (کلاچ بگ)

کیف های کلاچ بسیار متنوع ,خاص و جذاب هستند. مدل ها, طرح ها و جنس های مختلف آن مناسب برای انواع سلیقه ها و هر سنی می‌باشد. استفاده از کلاچ بگ فقط مخصوص مهمانی ها و مراسم های رسمی و خاص نیست بلکه امروزه در محیط کار یا جلسات اداری به دلیل سبک بودن و حمل راحت مدل های ساده تر آن مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

همچنین این کیف فقط مناسب خانم ها نمی‌باشد و آقایان هم در مکان های عمومی و همچنین در مهمانی ها و مراسم های رسمی از مدل های مناسب آن استفاده می‌کنند. کلاچ بگ‌ها در اشکال مختلف مربع ,مستطیل, مثلث و دایره و با جنس‌های فلزی ,چرم, ابریشمی, ساتن و… طراحی شده که شکل مستطیل آن با جنس چرم کاربرد بیشتری دارد و علاوه بر خانم ها مورد پسند آقایان هم واقع شده است. بعد از این که دانستیم کیف کلاچ چیست درذیل رایج ترین کلاچ بگ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کلاچ بگ کلاسیک

این نوع از انواع کیف های کلاچ مستطیل شکل هستند و برای هر موقعیت و مکانی قابل استفاده خواهند بود. این نوع از کلاچ بگ بسیار مورد پسند واقع شده و جنس ها و رنگهای متنوع آن بر جذابیش افزوده است. جنس ابریشم آن گران تر است.

  •  کلاچ بگ جعبه‌ای

مدل جعبه‌ای در سایزهای مختلفی طراحی و عرضه شده است. همان طور که از نامش پیداست شبیه جعبه است و با یک قفل در بالای آن باز و بسته خواهد شد و بعضی از آن با مروارید ,سنگ یا نگین تزئین شده است. این نوع کلاچ بگ مخصوص مراسم یا مهمانی های خاص می‌باشد. مدل جعبه‌ای به شکل مربع و مستطیل طراحی شده است.

  •  کلاچ بگ پاسپورتی

در راستای مقاله کیف کلاچ چیست با نوع پاسپورتی آن نیز آشنا شوید. این نوع کلاچ بگ از مدل کلاسیک کمی بزرگ تر است و بیشتر برای کارهای روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل پاسپورتی نسبت به دیگر کیف های کلاچ جای بیشتری دارد و به شما این امکان را می‌دهد که وسایل مورد نیاز بیشتری را در آن بگذارید. این مدل مناسب برای آقایان هم می‌باشد.

  •  کلاچ بگ پاکت نامه‌ای

این مدل شبیه پاکت نامه و مستطیل شکل است و نسبت به مدل کلاسیک فانتزی تر و مدرن تر می‌باشد. این نوع کیف در اندازه های مختلف و جنس محکم تری طراحی و ساخته شده که جنس چرم آن بسیار مورد پسند و پرفروش است. با در دست داشتن این کلاچ بگ استایلی خاص و جذاب خواهید داشت.

کیف کلاچ چیست، بررسی مدل پاکت نامه ای

روش های ست کردن کلاچ بگ با طلا و جواهر

استفاده از زیورآلات و سایر اکسسوری ها به جذاب شدن استایل شما کمک می‌کند و ظاهر شما را شیک تر خواهد کرد. یکی از این اکسسوری های رایج کلاچ بگ ها هستند که طرح های متنوع و جذابی دارند. ست کردن این نوع از کیف ها با انواع طلا و جواهرات می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. با دانستن اینکه کیف کلاچ چیست در ادامه به روش های ست کردن آن طلا و جواهرات می‌پردازیم.

  •  زمانی که یک کیف ابریشمی با نگین های زیبا در دست دارید بهتر است از طلا و جواهراتی که سنگ یا نگین های درخشان دارند استفاده کنید تا در مهمانی ها و مراسم بدرخشید.
  •  طلا و جواهرات مناسب با کلاچ بگ های ساده تر را بهتر است از نوع بدون نگین و اسپرت انتخاب کنیم تا با مدل کیف ما بیشترین تناسب را داشته باشد.
  •  ست کردن ساعت و دستبند با انواع این کیف ها هم می‌تواند جلوه خاصی به استایل شما دهد. شما می‌توانید بند ساعت خود را با کیف کلاچی که دارید ست کنید و ظاهری شیک تر را تجربه کنید.
  •  اصول ست کردن دستبند نیز با انواع کلاچ بگ ها با هم متفاوت است. در صورت داشتن کیف کلاسیک یا جعبه ای که مدرن تر از بقیه کیف های کلاچ می‌باشد و با انواع مروارید و سنگ ها تزیین شده است باید از دستبند هایی استفاده کنید که دارای نگین و براق و متناسب این کیف ها باشد. ست کردن چند دستبند با انواع این کلاچ بگ ها می‌تواند ایده ای جذاب برای شما باشد. به این صورت که چند دستبند با طرح های متفاوت را با یک کلاچ بگ ساده‌تر ست کنیم.
  •  این که بدانیم کیف کلاچ چیست و بهتر است با چه طلا و جواهراتی ست شود کاملا سلیقه‌ای است ولی بهتر است نکاتی را برای زیبایی و جلوه بیشتر رعایت کنیم. مثلا یک کیف کلاچ که زنجیر دارد را با یک دستبند طلا ظریف ست کنید تا بر جذابیت شما اضافه کند.
  •  و در آخر داشتن یک انگشتر با نگین با یک کلاچ بگ ساده یا نگین دار زیبایی شما را دوچندان میکند.کیف کلاچ چیست، روشهای ست کردن باطلا و جواهر

ست کردن کیف کلاچ در مکان های مختلف

دانستن این که کیف کلاچ چیست و از چه مدل و طرح آن در مکان های مختلف بتوانیم استفاده کنیم نکته‌ای است که در ادامه بازگو خواهیم کرد.

استفاده از کیف کلاچ با پوشش روزانه

برای استفاده از یک کیف کلاچ با پوشش روزانه در محیط کار یا بیرون که مدت طولانی باید آن را حمل کنید بهتر است مدل های بند دار آن را با جنس مقاوم و رنگ های خنثی انتخاب کنید. همچنین مدل پاسپورتی مناسب این پوشش است چون ساده تر و جادارتر نسبت به بقیه کیف های کلاچ است و گزینه خوبی برای استفاده روزمره شما می‌باشد.

بسیاری افراد با توجه به رنگ کیف کلاچی که دارند کفش خود را نیز با آن ست می‌کنند.

استفاده از کیف های کلاچ در مهمانی

برای اینکه در یک مهمانی ظاهری شیک و جذاب داشته باشید انتخاب یک کلاچ بگ گزینه مناسبی می‌باشد. بهتر است در مهمانی های شبانه و خاص از کیف کلاچ با رنگ های شاد و یا با طرح های نگین دار و براق استفاده کنید تا زیبایی استایل شما را دو چندان کند.

استفاده از کلاچ بگ در مراسم های رسمی

بسیاری از مردم از جمله سلبریتی ها در مراسم های رسمی از یک کیف کلاچ برای جذابیت بیشتر خود استفاده می‌کنند. انتخاب این نوع کلاچ بگ ها کاملا سلیقه‌ای است. بعضی افراد مدل های کلاسیک و برخی دیگر مدل های ساده تر را می‌پسندند. البته انتخاب این نوع از کیف ها به نوع لباسی هم که می‌پوشند ارتباط دارد.

کیف کلاچ چیست، استفاده از آن در مراسم های رسمی

مزایا و معایب کیف های کلاچ

مزایای این کیف های جذاب این است که به دلیل کوچک بودن و آسان بودن حمل آن بسیار مورد توجه افراد می‌باشد و به خاطر نداشتن بند به گردن و کمر فشار کمتری وارد می‌کند. تنوع زیاد طرح ها و جنس های گوناگون آن باعث شده که بتوان آن را در همه مکان ها و مناسبت ها همچنین با انواع لباس ها مورد استفاده قرار داد.

ولی با همه این مزایا بعضی افراد دوست دارند کیفی داشته باشند که بزرگ تر از کلاچ بگ ها باشد و بتوانند وسایل شخصی بیشتری را در آن جای دهند و تمایلی به داشتن آن به خصوص در مکان های عمومی نشان نمی‌دهند.

ولی توصیه ما به این افراد این است که حتما درباره این که کیف کلاچ چیست و چه مزایایی دارد این مقاله را بخوانند و آن وقت است که در مهمانی ها و مراسم های مختلف از این کیف های کلاچ استفاده خواهند کرد و زیبایی و جذابیت خود را دو چندان می‌کنند.

کیف کلاچ چیست، بررسی مزایا معایب آن

خرید آنلاین طلا و جواهر از گالری طلا و جواهر راف گلد

ما در این مقاله درباره کلاچ بگ ها مطالبی را ارائه دادیم و شما عزیزان متوجه شدید کیف کلاچ چیست و چه کاربردی دارد. همچنین با انواع این کیف ها و مزایا و معایب آن آشنا شدید و دانستید بهتر است این کیف ها را کجا و با چه طلا و جواهراتی ست کنیم.

اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم برای زیباتر شدن و جذابیت بیشتر خود در کنار استفاده از این کلاچ بگ های شیک و مدرن از انواع طلا و جواهرات گالری راف گلد دیدن فرمایید و متناسب با نوع کیف کلاچی که دارید زیورآلات مورد پسند خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

با خرید اینترنتی از این گالری از آفرهای ویژه آن بهره مند شوید و اکسسوری دلخواه خود را با این کیف های کلاچ جذاب ست کنید. خرید انواع طلا و جواهرات مانند خرید آنلاین النگو طلا و خرید انگشتر طلا زنانه و همچنین سایر زیورآلات را به شما پیشنهاد می‌دهیم چرا که طلا و جواهرات در این گالری با اجرت ساخت پایین عرضه می‌شود.

تنوع در این گالری بسیار زیاد است و شما می‌توانید به راحتی برای هر نوعی از کلاچ بگ طلای مورد پسند خود را انتخاب و خریداری نمایید. با خرید از گالری راف گلد انتخابی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد و درهزینه هم صرفه جویی خواهید کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست