راهنمای انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت و گردن

همانطور که می‌دانید گردنبندها از محبوب‌ترین زیورآلات در میان خانم‌ها و آقایان است و کمتر کسی است که از آن استفاده نکرده باشد. گردنبند طلا نیز از زیورآلات با ارزش است که بسیاری از افراد برای استفاده جهت زیبایی و یا حتی برای سرمایه‌گذاری اقدام به خرید آن می‌کنند. انتخاب گردنبند مناسب فرم صورت و گردن جلوه گردنبند را دوچندان میکند.

انواع مختلف گردنبند در طرح‌ها و مدل‌های متنوع طراحی شده و در فروشگاه‌های طلا و جواهرات به فروش می‌رسد. دغدغه بسیاری از افراد در استفاده از این زیورآلات ست‌کردن گردنبند با انواع لباس و همچنین انتخاب مدل گردنبند متناسب با ظاهر و چهره خود  است.

در این مطلب قصد داریم در ارتباط با  گردنبند مناسب فرم صورت و گردن افراد مختلف صحبت نماییم تا بتوانید بر اساس فرم ظاهر و صورت خود انتخابی شایسته داشته باشید. پس اگر شما نیز به دنبال خرید گردنبند متناسب با استایل خود هستید در ادامه این مقاله با راف گلد همراه باشید.

ست کردن گردنبند با فرم صورت تاثیر زیادی بر درخشش آن دارد.

انواع مدل‌های گردنبند طلا

قبل از اینکه در ارتباط با گردنبند طلا مناسب فرم صورت و گردن برای هر شخص صحبت نماییم بهتر است با انواع مختلف گردنبند طلا آشنا شویم. همانطور که بیان کردیم گردنبندها از جمله زیورآلاتی هستند که در طرح‌هایی بسیار متنوع و به صورت ساده و یا جواهر و مدل‌های خاص در انواع گالری‌ها طراحی شده و به فروش می‌رسند.

گردنبند یکی از پرکاربردترین انواع زیورالات برای خانم ها و آقایان است که به دلیل استفاده زیاد در معرض کثیف شدن قرار دارند. برای آن که گردنبندتان جلوه زیباتری داشته باشد بهتر است با استفاده از راه های تمیز کردن گردنبند طلا همواره آن را تمیز و درخشان نگه دارید.

در ذیل برخی از پرطرفدارترین آن‌ها را برای شما شرح خواهیم داد.

  • گردنبند طلا زنانه زنجیری

یکی از مدل‌های گردنبند طلا زنانه که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد مدل زنجبر طلا است. این مدل از گردنبند طلا از یک زنجیر به صورت ساده و یا طرح‌دار به شکل بافته تشکیل شده که به دلیل سادگی یکی از مدل‌های محبوب و شیک در میان بانوان است.

انواع گردنبندهای طرح کارتیه و ونیزی که از پرفروش‌ترین مدل زیورآلات هستند در این گروه جای دارند. این مدل‌ها  به سادگی با انواع لباس و سایر زیورآلات شما ست می‌شوند.

  • گردنبند طلا مردانه

از جمله زیورآلاتی که در میان آقایان نیز طرفداران زیادی دارد گردنبند است. انواع گردنبندهای مردانه در طرح‌هایی ساده و یا زنجیری در گالری‌ها مشاهده می‌شوند. گردنبندهای مردانه معمولا بدون آویز هستند و در آن‌ها زرق و برقی دیده نمی‌شود اما در حین سادگی بسیار شیک و جذاب هستند.

از جمله جدیدترین مدل گردنبند مردانه طرح‌های کارتیه است که در وزن‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد. این مدل با انواع دستبند و انگشتر کارتیه نیز ست شده و برای آقایان نیز مناسب است.

  • گردنبند طلا دخترانه

گردنبندهای دخترانه نوع دیگری از انواع  گردنبند طلا هستند که معمولا در میان دختران و خانم‌های نوجوان محبوبیت زیادی دارند. این نوع معمولا با یک زنجیر به همراه یک آویز طلا از طرح‌های متنوع در بازار مشاهده می‌شود. انواع دیگر گردنبندهای ماه تولد، گردنبندهای مرواریدی و چرمی و گردنبندهای اسمی نیز طرفداران زیادی در میان دختران دارد.

شما میتوانید گردنبند مناسب فرم صورت خود را از میا مدل های موحود در بازار انتخاب کنید.

  • گردنبند رولباسی طلا

قبل از معرفی  گردنبند مناسب فرم صورت و گردن با نوعی از گردنبند با نام رولباسی آشنا شویم. چندسالی است که گردنبندهای رولباسی جایگاه ویژه‌ای در میان بانوان پیدا کرده است. در دنیای مد و فشن این نوع گردنبند بسیار کاربرد دارد و از شیک‌ترین زیورآلات به شمار می‌رود. این نوع زیورآلات مناسب علاقه مندان به استایل بوهو میباشد.

گردنبند رولباسی زنجیرهایی بلند با  انواع آویزهای مختلف است که بر روی لباس استفاده می‌شود. این مدل‌ معمولا با لباس‌های بسته و یا بافت زمستانی که پوشیده هستند و یا بر روی مانتو  برای زیبایی و جلوه بیشتر کاربرد دارند. گردنبند رولباسی برای انواع مهمانی و دورهمی‌های دوستانه استفاده می‌شود.

  • گردنبند جواهر

جواهرات از جمله زیباترین و شیک‌ترین اکسسوری است که از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد پسند همه بانوان بوده است. گردنبندهای جواهر از قطعه‌ای طلا به همراه سنگ و نگین‌های گران‌قیمت مانند الماس، برلیان، یاقوت و… تشکیل شده است که درخشش و جلوه بسیاری به آن می‌بخشد. به دلیل استفاده از این سنگ‌ها جواهرات قیمتی بسیار بیشتر نسبت به سایر مدل‌های گردنبند طلا دارند.

هنگام استفاده از گردنبند علاوه بر انتخاب گردنبند مناسب برای قرم صورت به موقغیت استفاده نیز دقت کنید.

انتخاب گردنبند متناسب با فرم صورت

تناسب گردنبند با صورت در درخشش این اکسسوری اهمیت زیادی دارد. در ادامه گردنبند متناسب با هر فرم صورن را بررسی خواهیم کرد. شما میتوانید با دانشتن فرم صورت خود و درنظر گرفتن این نکات بهترین انتخاب را هنگام خرید و استفاده از گردنبند داشته باشید.

  • گردنبند متناسب با صورت گرد

بهترین انتخاب برای گردنبند متناسب با صورت گرد مدل هایی هستند که ویژگی کشیدگی به صورت اضافه کرده و صورت را کشیده تر نشان دهند به همین دلیل بهتر است از گردنبندهایی که بالای استخوان ترقوه قرار میگیرند استفاده نکنید. گردنبندهای V شکل و Y شکل و گردنبند های با آویز بلند از بهترین انتخاب ها برای این فرم صورت است. به اشکال هندسی توجه کنید استفاده از مدال های گرد که گرد بودن صورت را تقویت میکند برای این مدل صورت مناسب نیست بهتر است از آن دسته اشکال هندسی که ویژگی کشیدگی به صورت اضافه میکند استفاده کنید. در هنگام انتخاب لباس نیز بهتر است از یقه های گرد و یقه قایقی استفاده نکنید هم چنین لباس های دارای طرح های عمودی قوی برای کسانی که صورت گرد دارند بسیار مناسب است.

گردنبند مناسب صورت گرد نمونه های دارای آویز بلند است.

  • بهترین گردنبند برای صورت قلبی

چهره های قلبی دارای چانه نوک تیز و پشانی پهن تر از استخوان گونه هستند. اگر قرم صورت شما به ششکل قلب است گردنبند های بلند و V شکل انتخاب مناسبی برای شما نیست زیرا این مدل ها تاکید بیشتری بر تیز بودن چانه و پررنگ کردن این ویژگی میکنند. بهترین انتخاب برای این فرمصورت گردنبندهای کوتاه و یا مرواریدهای گرد هستند. بهتر ایت گردنبند شما بالای استخوان ترقوه قرار گیرد. طرح های افقی قوی و گردنبندهای چندلایه نیز انتخاب خوبی برای این فرم صورت است.

  • گردنبند ایده آل برای صورت مثلثی

در صورت های مثلثی عرض استخوان فک نسبتا زیاد است و پیشانی عرض کمتری دارد. برایاین مدل صورت باید از گردنبندی استفاده شود که اندازه استخوان فک را ملایم کرده و زاویه این قسمت را تعدیل کند. مناسب ترین مدل گردنبند برای این مدل صورت گردنبدهای مدل پرنسس و ماتینه هستند که مدل هایی کوتاه و دارای انحنای ملایم برای تاثیر مثبت بر این فرم صورت هستند. اجزای بزرگ کانونی مانند آویز طلا که یک گردنبند V شکل را تشکیل میدهند با تمرکز و پررنگ کردن گردنمیتوانند قرم صورت را کشیده تر نشان دهند.

مدل های  v شکل گردنبند مناسب فرم صورت برای صورت های مثلثی است.

  • گردنبند مناسب صورت مربع

صورت های مربعی دارای گونه هایی زاویه دار و خط فکی قوی هستند به همین دلیل کسانی که صورت مربعی دارند با یه دنبال زیورآلاتی جهت نرم کردن این قسم ها باشند. زیورآلاتی با شکل های هندسی سخت مانند مربع و نستطیل برای صاحبان صورت مربع مناسب نیست در عوض گردنبندهای پرنسسی و گوشواره و آویز گردنبند منحنی و گرد لطافت و ظرافت چشم نوازی به این مدل صورت اضافه میکند. علاوه بر گردنبند، گوشواره های منجنی، گرد و یا مدل های لوستری انتخابی فوق العاده برای صورت های مربعی شکل است.

  • گردنبند متناسب با صورت مستطیل

در صئرت های مستطیل نیز مانند صورت های مربع زاویه های صورت بسیار قوی بوده و باید از المان هایی جهت افزودن گردی به صورت استفاده شود. گردنبندهایی که نزدیک به استخوان ترقوه قرار میگیرند و هم چنین گردنبندهای مزواریدی در سایزهای مختلف برای صورت های مشتطیل شکل بسیار مناسب هستند. گردنبندهای چوکر نیز که علاوه بر افزودن ویژگی گردی به صورت سبب عرض دادن به صورت میشوند نیز انتخابی عالی برای این مدل صورت است. باتوجه به کشیدگی صورت های مستطیل شکل گردنبندهای بلند و مدل های رولباسی برای این مدل صورت مناسب نیست.

گردنبند چوکر یکی از بهترین گردنبندها برای قرم صورت مستطیل است.

  • انتخاب گردنبند مناسب برای صورت بیضی

صورت های بیضی دارای پیشانی نسبتا بلند هستند و عرض پیشانی تقریبا با عرض استخوان گونه برابر است. صاحبان صورت بیضی برای ست کردن انواع زیورآلات و عینک با فرم صورت خود بسیار خوش شانس هستند زیرا تقریبا هر مدلی که دوست داشته باشند برای صورت آنها مناسب است. گردنبندهای بیضی شکل یا دارای آویزهایی به شکل قطره انتخابی فوق العاده برای صاحبان صورت بیضی است که فرم متناسب صورت آنها را به خوبی برجسته میکند. مدل های هندسی با ایجاد پارادوکس با فرم منحنی صورت شما تضاد زیبا و جذابی را ایجاد میکنند. اگر صورت بیضی شکل دارید بهتر است در ست کردن گردنبند خود به جای فرم صورت به فرم سقه لباس خود دقت کنید زیرا همانطور که گفته شد انواع گردنبندهای موجود در بازار برای شما مناسب است و تناسب گردنبند با یقه لباس نکته مهمی است که میتواند درخشش استایل شما را ذوچندان کند.

اگر صورت بیضی شکل دارید میتوانید از انواع مدل های گردنبند استفاده کنید.

انتخاب گردنبند مناسب با اندازه گردن

هرچند که گردنبندها زیبایی شما را دو چندان می‌کنند اما انتخاب گردنبند مناسب فرم صورت و گردن هر شخص جذابیت بیشتری را برای آن ایجاد خواهند کرد. بنابراین در انتخاب و خرید گردنبند بهتر است به فرم صورت و بدن، کوتاهی و بلندی گردن و همچنین نوع لباس خود توجه داشته باشید.

در ذیل برخی از مهمترین موارد را برای انتخاب گردنبندی شایسته برای شما نام می‌بریم.

· گردنبند مناسب برای گردن کوتاه

اگر شما از افرادی هستید که گردنی کوتاه و یا پهن دارید استفاده از گردنبندهای کشیده و بلند برای شما مناسب‌تر خواهد بود زیرا مدل‌های کوتاه معمولا گردن را کوتاه‌تر از آنچه هست نشان خواهند داد. انواع گردنبندهای بلند برای این افراد فرمی زیباتر را به ارمغان خواهد آورد.

  • گردنبند مناسب برای گردن بلند

اما اگر شما از افرادی هستید که دارای گردنی بلند و یا کشیده است می‌توانید از گردنبندهای کوتاه یا گلوبند و همچنین چوکر استفاده نمایید. چوکرها که امروزه از جدیدترین زیورآلات به شمار می‌روند برای افرادی با گردن بلند مناسب است و استفاده از آن برای افرادی با گردن کوتاه توصیه نمی‌شود زیرا  این مدل‌ها این افراد را پهن‌تر و کوتاه‌تر نشان خواهد داد.

گردنبندهای کوتاه برای افرادی که گردن بلندی دارند مناسب است.

خرید  انواع مدل‌های گردنبند طلا از فروشگاه راف گلد

اکنون که با گردنبند مناسب فرم صورت و گردن خود آشنا شدید بهتر است فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را به شما معرفی نماییم. این فروشگاه برای شما با هر فرم صورت و ظاهری زیورآلات متنوعی را طراحی و تولید کرده است.

در هر ساعات از شبانه روز با مراجعه به ویترین آنلاین این فروشگاه می‌توانید از انواع طلا و جواهرات  آن دیدن فرمایید. این گالری برای مشتریانی که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند تخفیفات و آفرهای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. راف گلد محصولات خود را با قیمت مناسب و اجرت پایین و همچنین فاکتور معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد. با خرید از این فروشگاه  لذت داشتن زیورآلات تک و خاص را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست