برای انتخاب گوشواره مناسب محل کار به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از زیورآلاتی که خانم‌های بسیاری به صورت روزانه با آن سر و کار دارند گوشواره‌ها هستند. گوشواره‌های طلا به دلیل ارزش و خواص این فلز همواره در گروه بهترین نوع این زیورآلات قرار گرفته‌اند.

این اکسسوری در وزن‌ها و مدل‌های گوناگون طراحی و به فروش می‌رسد. همانطور که می‌دانید گوشواره‌های میخی، گوشواره‌های بخیه‌ای، کلیپسی و انواع گوشواره حلقه‌ای در گروه پرطرفدارترین نوع این اکسسوری قرار دارند.

برخی از افراد در خانه، محیط کار و یا مدرسه و دانشگاه به صورت دائم از این زیورآلات استفاده می‌کنند. بنابراین انتخاب یک گوشواره مناسب برای مکان‌های نامبرده از اهمیت زیادی برخوردار است.

ما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با گوشواره مناسب محل کار صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در محیط کار نیز از این زیورآلات استفاده می‌کنید تا انتها این مطلب ما را همراهی فرمایید.

زیورآلات و گوشواره مناسب محیط کار

ویژگی‌ها و نکات مهم در انتخاب گوشواره مناسب محل کار

ظاهر افراد می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی حوزه فعالیت و پیشرفت شغلی داشته باشد. گوشواره‌ها نیز بر روی استایل افراد تاثیر زیادی دارند. انتخاب گوشواره مناسب محل کار می‌تواند در حفظ استایل و ظاهر حرفه‌ای افراد تاثیر بگذارد.

اگر چه انتخاب این اکسسوری در درجه اول به سلیقه هر یک از افراد برمی‌گردد اما با رعایت نکات و اصولی می‌توان یک استایلی متناسب با این زیورآلات را برای محیط کار به وجود آورد. در ذیل این موارد را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

 

  • انتخاب گوشواره با توجه به فرم صورت

از جمله نکات قابل توجه در انتخاب گوشواره حتی برای محیط کار توجه به فرم صورت است. در مقالات پیشین به طور مفصل درباره ست کردن گوشواره با فرم صورت صحبت کردیم.

به طور کلی اگر دارای صورتی کشیده و باریک هستید گوشواره حلقه ای و دایره‌ای و اگر دارای صورتی مربع شکل هستید گوشواره‌های آویز کوتاه و اگر صورت شما گرد است انواع گوشواره‌های بلند و آویز برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

اگر شما از جمله افرادی با صورت بیضی شکل هستید هر نوع گوشواره‌ای با صورت شما سازگار خواهد بود.

 انتخاب گوشواره مناسب محل کار با توحه به فرم صورت

 

  • عدم استفاده از گوشواره‌های بلند در محیط کار

از جمله موارد مهم در گوشواره مناسب محل کار عدم استفاده از انواع گوشواره‌های بلند و یا بزرگ است. با توجه به این که نوع حرفه و مشاغل افراد متفاوت است در انتخاب گوشواره بهتر است از مدل‌های بلند و دست و پا گیر استفاده نکنید.

زیرا ممکن است در حین کار گوشواره شما به لباس و یا سایر اکسسوری و حتی لوازم کار گیر کرده و به گوش شما آسیب رساند. بنابراین بهتر است در محیط کار از گوشواره‌های میخی، کوتاه، و یا کلیپسی استفاده نمایید.

گوشواره مناسب محل کار چیست

 

  • ست کردن گوشواره مناسب محل کار با دیگر اکسسوری‌ها

برای این‌که استایل شما در محیط کار رسمی و متناسب‌تر دیده شود بهتر است گوشواره خود را با سایر اکسسوری‌های دیگر خود مانند دستبند، انگشتر و یا ساعت خود ست نمایید.

برای این کار می‌توانید از رنگ‌ها کمک گرفته و اگر ساعت و یا دستبند شما طلایی است گوشواره خود را نیز به همان رنگ انتخاب نمایید.

همچنین می‌توانید انواع سبک‌ها و مدل‌های گوشواره را با اکسسوری‌های دیگر خود ست نمایید. به عنوان مثال دستبند و انگشتر کارتیه و گوشواره میخی کارتیه را با هم استفاده و یک ست و استایل جذاب به ارمغان آورید.

ست کردن گشواره مناسب محل کار با اکسسوری

ست کردن گوشواره با دیگر اکسسوری‌ها

 

 

  • استفاده از طرح‌ها و مدل‌های کلاسیک

طرح‌های کلاسیک زیورآلات همواره طرفداران خاص خود را داشته است و یکی از بهترین نوع اکسسوری در انتخاب گوشواره مناسب محل کار به شمار می‌روند.

جواهرات ساده تک نگین و کلاسیک، مدل‌های گوشواره‌های میخی ون‌کلیف یا کارتیه، گوشواره‌های گرد کوچک که در عین سادگی جذابیت بسیاری دارند انتخابی شایسته برای محیط کار هستند.

 

  • توجه به مدل موها در انتخاب گوشواره مناسب محل کار

از جمله موارد مهم دیگر در انتخاب یک گوشواره مناسب برای محیط کار مدل موها هستند. اگر موهای شما بلند است بهتر است از گوشواره‌های بلند و یا آویز که ممکن است به موهای شما گیر کند استفاده نکنید.

برای این‌که بدانید کدام گوشواره را با چه مویی استفاده کنید، بهتر است مقالات پیشین ما را درباره ست کردن گوشواره با مو را مطالعه فرمایید.

 

  • استفاده از رنگ‌ها با توجه به رنگ لباس

شما می‌توانید گوشواره خود را با توجه به رنگ لباس فرم محیط کار نیز ست نمایید. اگر لباس شما مشکی و رنگ تیره است گوشواره و انواع زیورآلات سفید و یا زرد زیبایی استایل شما را بیشتر خواهد کرد.

همچنین اگر لباس فرم شما آبی و یا سرمه‌ای است استفاده از زیورآلات با رنگ روشن و با نگین‌های آبی و یا فیروزه ست زیبایی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

گوشواره مناسب برای محل کار

 

  • توجه به رنگ پوست خود

بهتر است در هنگام انتخاب گوشواره مناسب محل کار به رنگ پوست خود نیز توجه داشته باشید. اگر شما از جمله افرادی هستید که دارای رنگ پوستی تیره هستید گوشواره‌های طلایی و رزگلد زیبایی بیشتری به استایل شما خواهد بخشید.

اما اگر از جمله افرادی با رنگ پوست سرد و یا سفید هستید گوشوراه طلا با رنگ سفید برای شما مناسب خواهد بود. اگر رنگ پوست شما خنثی است هیچ محدودیتی نداشته و هر نوع رنگ زیورآلات جذابیت خاص خود را بر روی استایل شما خواهد داشت.

نکات انتخاب گوشواره مناسب محل کار

 

خرید انواع گوشواره طلا و جواهر از فروشگاه راف گلد

در این مطلب در ارتباط با انتخاب گوشواره مناسب محل کار و نکات مهم برای خرید آن صحبت کردیم که می‌تواند به استایل و کیفیت پوشش در محیط کار شما و همینطور جذابیت شما تاثیرگذار باشد.

برای خرید گوشواره طلا و انواع زیورآلات دیگر می‌توانید به فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد مراجعه نمایید.

در این وب‌سایت تنوع بسیاری از انواع گوشواره‌های طلا و جواهر میخی، دایره‌ای، آویز، کلیپسی و غیره برای محیط کار و خارج از منزل موجود است که می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و استایل خود هر یک را انتخاب و به صورت آنلاین سفارش دهید.

از مزایا و ویژگی‌های خرید اینترنتی از این گالری قیمت مناسب محصولات، اجرت ساخت پایین و همچنین ارائه فاکتور معتبر برای تمامی محصولات است. همچنین با خرید از این فروشگاه می‌توانید از آفرها و تخفیفات ویژه خریدهای اینترنتی نیز بهره‌مند شوید.

با راف گلد تجربه خریدی هوشمندانه و لذت‌بخش را داشته باشید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست