15 مدل سرویس طلا پرطرفدار در سال 2022

زیورآلات یکی از محبوب‌ترین لوازم در میان بانوان هستند. در حقیقت انواع سرویس‌ طلا از جمله زیورآلات پرکاربردی هستند که همه خانم‌ها از آن استفاده و به آن علاقه دارند. انتخاب مدل سرویس طلا میتواند تحت تاثیر عواملی چون سلیقه، تناسب با فرم بدن، تنتاسب با مدب لباس، بودجه تخصیص یافته و… انجام شود.

در سنت‌های ایرانیان برای مراسم‌های ازدواج، سرویس طلا عروس توسط داماد خریداری می‌شود و یکی از ملزومات برای این مراسم به شمار می‌رود.

اما انواع مختلفی از سرویس طلا وجود دارد که علاوه بر عروس‌خانم‌ها بانوان زیادی اقدام به خرید آن می‌کنند. تنوع بسیار زیادی از قیمت و مدل‌های این اکسسوری در بازار و فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد که هر کس با توجه به سلیقه به بودجه خود اقدام به خرید آن می‌کند.

انواع مدل سرویس طلا در مدل‌های ساده و بدون نگین و همچنین مدل‌های جواهر و نگین‌دار وجود دارند که برخی از افراد نیز برای سرمایه‌گذاری اقدام به خرید آن می‌کنند.

در هر صورت ما در این مطلب قصد داریم چند مدل از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین سرویس طلا را به شما معرفی نماییم. اگر شما نیز به دنبال خرید این اکسسوری از نمونه‌ها و مدل‌های جذاب هستید در ادامه مطلب با راف گلد همراه باشید.

انواع مدل سرویس طلا در راف گلد به فروش میرسد.

معرفی سرویس طلا و نیم ست طلا

قبل از اینکه به سراغ معرفی انواع مدل سرویس طلا که در سال 2022 با استقبال قابل توجهی مواجه شده اند برویم بهتر است تعریف کوتاهی از سرویس و نیم ست طلا و همچنین تفاوت نیم ست و سرویس طلا داشته باشیم.

سرویس طلا از یک ست کامل یعنی از یک گردنبند، یک جفت گوشواره، دستبند و انگشتر تشکیل شده است که در سبک‌های ساده و جواهر طراحی می‌شوند.

این سرویس‌ها معمولا در رنگ‌های زرد، سفید، رزگلد و یا ترکیبی از آن‌ها طراحی شده که تمام قطعات با یکدیگر همخوانی دارند.

اما نیم ست طلا معمولا از یک یا دو قطعه از یک سرویس کامل و معمولا از یک گردنبند به همراه انگشتر و گوشواره و گاهی از دو قطعه یعنی گردنبند و گوشواره تشکیل شده است.

از ویژگی‌ها و مزایای خرید نیم ست طلا این است که می‌توانید هر قطعه را در زمان‌های مختلف و با هر بودجه‌ای خریداری نمایید. هزینه خرید ست و نیم ست طلا به عوامل موثر بر قیمت سرویس طلا بستگی دارد.

 

15 مدل سرویس طلا پرطرفدار در سال 2022

همانطور که بیان کردیم سرویس طلا دارای مدل‌ها طرح‌ها و قیمت‌های گوناگون است. اما برخی از این مدل‌ها به دلیل ترند شدن و یا جذابیت و زیبایی محبوبیت زیادی در میان بانوان پیدا کرده‌اند. در ذیل به معرفی انواع سرویس طلا پرطرفدار و پرفروش خواهیم پرداخت.

 

  • سرویس طلا کارتیه

برند کارتیه یک برند مشهور و لوکس در زمینه طراحی و تولید انواع زیورآلات است. این اکسسوری به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بالا به یکی از زیورآلات ترند در جهان تبدیل شده است. زیورآلات برند کارتیه همگی به صورت زنجیرهایی به هم پیوسته در یک اندازه و یک شکل طراحی می‌شوند.

سرویس طلا کارتیه در گروه بهترین و جذاب‌ترین سرویس‌های طلا قرار گرفته که از یک زنجیر، یک جفت گوشواره و یک دستبند به همراه یک انگشتر طرح کارتیه تشکیل شده‌اند. سرویس طلا کارتیه را می‌توان از زیورآلات ترند در سال 2021 نامید.

سرویس طلا کاریته یکی از انواع مدل سرویس طلا پرطرفدار است.

 

  • سرویس طلا ون‌ کلیف

یکی از انواع مدل سرویس طلا که طرفداران زیادی دارد ، محصولات برند ون‌کلیف هستند. اکسسوری‌های ون‌کلیف همچنین نمونه‌های بسیار شیک و پرطرفدار به شمار می‌روند که در جهان مورد حمایت بسیاری از هنرمندان قرار گرفته‌اند.

در حقیقت برند ون‌کلیف که از طبیعت و گل‌های زیبا الهام گرفته است در طراحی و تولید اکسسوری‌های لوکس در جهان شهرت دارد.

سرویس طلا ون کلیف در رنگ‌های متنوع و مدل‌های گوناگون طراحی می‌شوند که می‌توانید به صورت ست کامل، نیم ست و همچنین زیورآلات تک آن‌ها را خریداری نمایید.

توجه به تناسب رنگ سنگ در مدل سرویس طلا ونکلیف با سایر المان های استایل مهم است.

  • سرویس طلا باروک

مروارید باروک یکی از جذاب‌ترین زیورآلات است که طرفداران زیادی در میان افراد به خصوص بانوان جوان پیدا کرده است. با توجه به زیبایی منحصر بفرد مروارید باروک جای تغجب نیست اگر سرویس مروارید باروک را یک مدل سرویس طلا پرطرفدار معرفی کنیم.

باروک در حقیقت مرواریدهای نامتقارن در اندازه و شکل‌های متفاوت هستند که در طراحی و ساخت انواع زیورآلات کاربرد دارند. در صنعت مد و فشن در دنیای امروزی شاهد زیورآلات بسیاری از این سنگ زیبا هستیم.

سرویس طلا باروک نیز در گروه زیباترین و پرطرفدارترین سرویس‌های طلا است که از یک گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره تشکیل شده است. همچنین نیم ست طلا باروک نیز از دو یا سه قطعه از این زیورآلات تشکیل شده است.

مدل سرویس طلا مروارید باروک برای مهمانی ها بسیار مناسب است.

  • سرویس طلا روباه

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم زیورآلات در نمادها و طرح‌های از جمله حیوانات نیز طراحی می‌شوند. یکی از نمونه‌های جذاب اکسسوری در جهان زیورآلات با نماد روباه هستند.

مدل سرویس طلا روباه که نمادی از زرنگی، زیرکی و استقلال است توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان بانوان به دست آورد.

این اکسسوری نیز از یک گردنبند، یک دستبند، انگشتر و گوشواره با نماد روباه تشکیل شده که هریک به تنهایی و یا به صورت نیم ست نیز کاربرد خواهند داشت.

مدل سرویس طلا روباه برای بانوان باهوش و زیرک مناسب ایت.

  • سرویس طلا طرح تراش

یکی از انواع مدل سرویس طلا پرطرفدار در میان بانوان و البته عروس خانم‌ها مدل سرویس‌های طلا تراش‌دار هستند. این نوع از زیورآلات با تراش‌های جذاب نمایی شبیه به نگین را به وجود می‌ آورند و ظاهری بسیار شیک را به ارمغان می‌آورند.

درخشندگی و شفافیت این مدل سبب شده تا بسیاری از افراد به جای سرویس‌های نگین‌دار طرح‌های تراش را انتخاب نمایند.

باخرید مدل سرویس طلا تراش هزینه ای بابت سنگ و نگین در سرویس پرداخت نخواهید کرد.

  • سرویس طلا مارکیز

سرویس طلا مارکیز در حقیقت نوعی از جواهر است که با تراش الماس طراحی می‌شود. مدل سرویس طلا مارکیز یکی از مدل های پرطرفدار، لوکس و شیک در میان انواع سرویس طلا است.

طرح این تراش شبیه به چشم و یا قایق بوده و تعداد زیادی تراش بر روی آن ایجاد شده که سبب درخشندگی و جذابیت زیاد آن شده است. سرویس طلا مارکیز در گروه زیورآلات لوکس و گران‌قیمت قرار دارد.

سرویس طلا مارکینز برای استفاده در مهمانی های مجلل مناسب است و یک مدل سرویس طلا اسپرت نیست.

  • سرویس طلا آلبرنادو

اکسسوری‌های آلبرنادو که با گوی‌های کوچک و رنگی نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده‌ و یکی از انواع مدل سرویس طلا پرطرفدار به شمار می‌روند.

این مدل نیز در گروه زیورآلات ترند در دنیا قرار گرفته‌اند که طراحی زیبا و جذابی دارند. سرویس طلا آلبرنادو نیز با گوی‌های سفید، زرد و رزگلد که از یک ست کامل و یا نیم ست تشکیل شده است.

مدل سرویس طلا آلبرنادو برای علافه مندان به سرویس طلا ظریف انتخاب مناسبی است.

  • سرویس طلا زیتون

از جمله مدل‌های سرویس طلا می‌توان به سرویس طلا طرح زیتون اشاره کرد. این مدل با الهام از برگ درخت زیتون طراحی شده و در وزن‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و به فروش می‌رسد.

سرویس‌های طلا زیتون معمولا در دسته سرویس طلا بدون نگین قرار دارد و با نمادی از برگ‌های درخت زیتون خود جلوه بی‌نظیری خواهند داشت.

مدل سرویس طلا زیتون یکی از انواع سرویس طلا زیبا و پرکار است.

  • سرویس طلا طرح قلب

نماد قلب از دیرباز یکی از پرطرفدارترین نمادها در ساخت انواع زیورآلات و اکسسوری بوده است. مدل سرویس طلا قب نیز یکی ز پرطرفدارترین مدل خا در میان انواع سرویس طلا است که مورد توجه و استقبال بانوان قرار گرفته است.

این طرح به شکل و با نمادی از قلب طراحی شده و یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است که هم به صورت ست کامل و هم نیم ست در بازار طلا و جواهرات به چشم می‌خورد.

مدل سرویس طلا قلب یکی از پرطرفدارترین انواع سرویس طلا است.

  • سرویس طلا تیفانی

زیورآلات تیفانی همچنین از جمله انواع مدل سرویس طلا محبوب هستند که به عنوان یک ترند جهانی شهرت پیدا کرده‌اند.

درحقیقت می‌توان گفت گردنبندها و زنجیرهای تیفانی در عین سادگی یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های زیورآلات در دنیا هستند که به صورت ست کامل یعنی زنجیر تیفانی، دستبند، انگشتر و گوشواره و یا به صورت نیم ست و حتی یک زنجیر تک همواره جذابیت و زیبایی فراوانی خواهند داشت.

مدل سرویس طلا تیفانی یکی از انواع محکم و مقاوم سرویس طلا است.

  • سرویس طلا پروانه

نماد پروانه در صنعت مد، جواهرات و فشن نماد رهایی و آزادگی است. استفاده از این نماد سالهاست مورد توجه فعالان عرصه طلا و جواهرات بوده است. مدل سرویس طلا پروانه یکی از انواع سرویس طلا است در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه میشود.

مدل سرویس طلا پروانه به ویژه مورد استقبال دختران و بانوان جوان قرار گرفته است. مدل های دو یا سه رنگ این سرویس که از ترکیب طلاهای زرد، سفید و رزگلد ساخته میشود از زیباترین انواع سرویس طلا هستند.

پروانه در جواهرسازی نماد رهایی و آزادی است.

  • سرویس طلا نگین دار

آیا تا به حال به فکر خرید سرویس طلا برای استفاده در مهمانی ها . مجالس مجلل و رسمی بوده اید؟ استفاده از جواهرات ست در مجالس باشکوه و رسمی گیرایی و جذابیت شما را دو چندان میکند.

استفاده از سویس طلا نگین دار در مجالس رسمی و مجلل بهترین انتخاب برای شما است. اگر قصد انواع مدل سرویس طلا نگین دار را دارید بهتر است علاوه بر دقت به سالم بودن سنگ های استاده شده در آن به رنگ سنگ ها دقت کنید. سنگ های با رنگ خنثی بهترین انتخاب رای ست کردن سرویس با انواع لباس های رسمی و مجلل است اما اگر چشمان رنگی دارید ست کردن رنگ سنگ های سرویس با رنگ چشمانتان استایل شما را بی نظیر خواهد کرد.

انواع مدل سرویس طلا نگین دار مناسب استفاده در مهمانی ها است.

  • سرویس طلا طوق

طوق ها سلیان زیادی است که به یکی از اکسسوری های پرطرفدار در میان بانوان تبدیل شده اند. مدل سرویس طلا طوق یکی از مدل هایی است که خرید آن هنگام خرید سرویس طلا عروس نیز بسیار مرسوم است. این مدل سرویس طلا بیشتر برای استفاده در مهمانی ها مناسب هستند.

مقاومت انواع سرویس طلا طوق به تو پر یا توخالی بودن آنها بستگی دارد مدل های تو پر دارای وزن و قیمت بیشتری هستند اما مقاومت بیشتری نیز در برابر ضربه، شکستگی یا خم شدگی دارند. اما اگر سرویس طوق شما تو خالی است بهتر است در مراقبت از آن محتاط تر باشید.

انواع مدل سرویس طلا طوق نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

  • سرویس طلا آویزدار

سرویس طلا به سبب قیمت نستا بالایی که به نسبت سایر طلا و جواهرات دارد و هم چنین ماهیت رسمی آن، کمتر به منظور استفاده همیشگی و روزانه خریداری میشوند. اگر شما قذبلند هستید و گردن بلندی دارید مدل سروی طلا آویز دار برای شما انتخابی خارق العاد است.

استفاده از سرویس طلا آویزدار زیبایی بلندی گردن شما را به خوبی منعکس میکند. اگر قصد استفاده از این مدل سروس طلا را دارید بهتر است از لباس های یقه هفت استاده کنید. بهتر است یقه لباس مقداری پایین تر از انتهای گردنبند قرارگیرد. مدل سرویس آویزدار یکی از مدل های سرویس طلا ظریف است که باید در نگهداری از آن توجه بیشتری نمایید.

اگر گردن بلندی دارید مدل سرویس طلا آویزدار برای شما مناسب است.

  • سرویس طلا طرح ماه

ماه در صنعت طلا و جواهرات نماد پاکی و قداست است. مدل سرویس طلا طرح ماه یا انواع سرویس طلا ماه و ستاره یکی از زیباترین مدل های این اکسسوری زیبا است. اگر به مدل های ساده سرویس طلا علامه دارید سرویس طلا طرح ماه و اگر مدل های پرکارت را میپسندید مدل سرویس طلا ماه و ستاره برای شما انتهاب مناسبی است.

استفاده از جواهرات طرح ماه و ستاره در دختران جوان و سلبریتی های معروف بسیار پرطرفدار است.

انواعمدل سرویس طلا ماه و ستاره برای بانوان جوان مناسب است.

خرید آنلاین انواع مدل سرویس طلا از گالری راف گلد

در مقالات پیشین در ارتباط با راهنمای خرید سرویس طلا عروس صحبت کردیم. در این مقاله در ارتباط با انواع مدل سرویس طلا مجبوب و پرطرفدار آن صحبت کردیم.

انواع سرویس‌های طلا کارتیه، آلبرنادو، باروک، تیفانی و سایر مدل‌های جواهر را می‌توانید با قیمت‌های متفاوت در وبسایت فروشگاهی راف گلد مشاهده نمایید.

به عبارتی دیگر با مراجعه به فروشگاه آنلاین راف گلد تنوعی از جدیدترین و بروزترین سرویس طلا و جواهر را مشاهده نمایید و از هر شهری که هستید تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت نمایید.

توجه داشته باشید با خرید اینترنتی از این گالری از آفرها و تخفیفات بیشتری استفاده نموده و برای خرید سرویس طلا اجرت ساخت پایینی را پرداخت نمایید. همچنین میتوانید در مقاله معرفی بهترین مراکز خرید سرویس طلا در تهران به معرفی بهترین مراکز خرید سرویس طلا در تهران پرداختیم.

لازم به ذکر است راف گلد برای خریدهای اینترنتی فاکتور معتبری از طلا و جواهرات را به مشتریان ارائه خواهد داد.

 

با راف گلد تجربه خریدی هوشمندانه و مقرون‌به صرفه را داشته باشید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست