معرفی برند بولگاری (Bvlgary)

طلا و جواهرات از گذشته تا کنون مورد توجه بشر بوده است و در این میان برند طلا از اهمیت ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است. یکی از این نمونه‌ها، برند بولگاری می‌باشد که جزو 10 برند برتر دنیا می‌باشد. بولگاری یک شرکت کالاهای لوکس ایتالیایی است و در سال 1884 میلادی تاسیس شد. این شرکت علاوه بر تولید جواهرات در زمینه عطر و محصولات مراقبت از پوست، انواع کیف‌های دستی و نیز ساخت هتل‎‌های 5 ستاره هم فعالیت دارد.

شهرت بولگاری بیشتر برای تولید جواهرات رنگی به خصوص یاقوت‌هایش جهانی شده است. دلیل دیگر شهرتش، استفاده از طلای 18 عیار در زیورآلاتش می‌باشد، زیرا در کشورهای اروپایی اکثر طلاها زیر 18 عیار هستند و مانند ایران نیست که زیر 18 عیار طلایی تولید نشود. بنابراین استفاده از این عیار طلا سبب شده که شرکت بولگاری اهمیت زیادی را پیدا کند. همچنین این برند گران‌قیمت ساعت‌های مچی با ارزشی را نیز در دنیا دارد. در ادامه با ما همراه باشید که درباره برند بولگاری، جواهرات بولگاری و کلکسیون‌های این برند مطالبی را برای شما بیان کنیم.

تاریخچه جواهرات برند بولگاری

تاریخچه برند بولگاری

شرکت بولگاری توسط سوتیریوس وولگاریس بنیان‌گذاری شد. او اهل یونان بود و به منظور مهاجرت به ایتالیا محل تولد خود را ترک کرد. در ابتدا به عنوان یک نقره‌کار حرفه‌ای به فعالیت پرداخت و نام این برند را که برگرفته از نام خانوادگیش بود، به بولگاری تغییر داد. او اولین فروشگاه خود را با کمک پسرانش در سال 1905 و در ((Via Dei Condotti شهر رم افتتاح کرد که به سرعت نیز مشهور شد.

پس از مرگ وی پسرش جورجیو به عنوان یک فرد مبتکر در این زمینه شناخته شد که در این حرفه بسیار موفق بود و توانست این برند را بین‌المللی کند و فروشگاه‌های مختلف این کمپانی را از سال 1970 تا 1979 در نیویورک، پاریس، ژنو، مونتا کارلو، اوزاکا، توکیو، هنگ کنگ و شهرهای دیگری احداث کرد. به دلیل ابداع سبک جدید سنتی و مدرن، این شرکت توانست به موفقیت برسد. برند بولگاری توانست با یکی از مشهورترین نمادهای خود که مار بود، جایگاه ویژه‌ای را در تولید جواهرات پیدا کند. نماد سر مار در این برند بسیار مورد توجه قرار گرفت و ساخت آن در دوره‌های مختلف به دفعات تکرار شد.

راز موفقیت شرکت بولگاری

راز موفقیت شرکت بولگاری در کیفیت محصولات این برند می‌باشد. از طراحی‌ها و نمادهای ویژه شرکت بولگاری می‌توان به قطعات بزرگ، سنگ‌های کوژ تراش، اشکال ضخیم، قطعات کلاسیک ایتالیایی، رنگ‌های روشن و نقش‌های میوه‌ای مانند گردنبندهای چسبان، دستبند و النگو اشاره کرد. یکی دیگر از دلایل موفقیت این برند، استفاده از طلای 18 عیار و سنگ‌های خالص در محصولاتش می‌باشد. همچنین محبوبیت آن برای این است که این برند تلفیقی از طرح‌های باستانی و نو را ابداع کرده است.

جواهرات بولگاری مورد توجه سلبریتی‌ها و هنرمندان مشهور جهان قرار گرفته است. مثلا سوفیا لورن در سال 1961 با گردنبند الماس بولگاری در فستیوال فیلم کن حضور یافت و ریچارد برتون در سال 1964 گردنبندی از زمرد و الماس را به عنوان هدیه عروسی به الیزابت تیلور هدیه داد. برند بولگاری بعد از جنگ جهانی دوم برای برقراری تعادل به جای استفاده از الماس، از سنگ‌های قیمتی رنگی استفاده کرد و سبب شد این برند بیش از قبل مشهور شود. تولید ساعت‌های مچی و عطرسازی و نیز هتل‌سازی از دلایل دیگر موفقیت این شرکت می‌باشد.

محصولات کمپانی بولگاری

محصولات این برند علاوه بر جواهرات و ساعت‌های مچی، عطرهای زنانه و مردانه را نیز شامل می‌شود که عطرهای زنانه شیرین و عطرهای مردانه خنک و تلخ از تولیدات این برند می‌باشد. از محصولات دیگر برند بولگاری می‌توان کیف‌های دستی، کیف پول، روسری، عینک و بسیاری از اکسسوری‌های دیگر را نام برد. همچنین این برند یکی از فعالان در حوزه هتل‌داری است و هتل‌های لوکس بولگاری در دوبی، اندونزی، پکن و میلان ساخته شده است.

محصولات برند بولگاری

 

کلکسیون‌های مختلف برند بولگاری

نمادها در طلا سازی بسیار مهم می‌باشند. شرکت بولگاری نیز که محصولات متنوع و کلکسیون‌های متنوعی دارد از این نمادها در طراحی‌های خود استفاده کرده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • FIOR

از آنجایی که نماد گل در جواهرسازی بسیار کاربرد دارد، شرکت بولگاری نیز سال‌های زیادی است که این نماد را در طراحی‌های خود استفاده کرده و در برند بولگاری به دلیل اینکه حس طبیعت را به فرد منتقل می‌کند، نماد گل، بسیار مورد توجه قرار گرفت. الماس‌های درخشان در کنار شکوفه‌های بسیار زیبا در رنگ‌های روشن، از طراحی‌های این برند می‌باشد.

 

  • BVLGARI BVLGARI

ساعت‌های لوکس این برند، ابتدا در کریسمس به تعداد کمی و برای مشتریان محدودی فرستاده شد. ولی موفقیت این مدل در سال 1977 باعث شد که این ساعت‌های مچی به تولید انبوهی برسد و به یکی از برترین طراحی‌های ساعت مچی در جهان تبدیل شود.

 

  • MONETE

نماد دیگر برند بولگاری، شبیه به سکه‌های دوران روم باستان می‌باشد که توسط این برند طراحی و ساخته شده است و یکی از نمونه‌های موفق و مشهور در نمادهای این کمپانی می‌باشد. این سکه‌ها در سال 1960 برای اولین‌ بار عرضه شدند و به عنوان عضو همیشگی از کلکسیون سکه این برند ایتالیایی تبدیل شدند.

 

  • SERPINTI

یکی دیگر از کلکسیون‌های این برند، نماد مار می‌باشد که از نمادهای روم و یونان باستان و افسانه‌ها الهام گرفته شده است. این نماد در آن زمان نشانه تولد دوباره و باروری بوده است که اولین برند قرن بیستم می‌باشد. ابتدا در طراحی ساعت مچی از آن استفاده شد و سپس در تولید جواهرات بولگاری، نماد مار یکی از معروف‌ترین محصولات برند بولگاری شد.حلقه‌هایی با نماد سر مار با الماس و مخصوصا زمرد در این برند بسیار معروف است. همچنین از این نماد در دهه 1940 در بازوبندها و مچ‌بندها نیز استفاده شد.

 

  • PARENITESI

از طراحی‌های مدرن زنانه برند بولگاری، جواهراتی بود که برای این افراد، به منظور استفاده روزمره، طراحی و ساخته شد. این کلکسیون در شهر رم و با توجه به سنگ‌فرش‌های این شهر طراحی شده بود و شبیه قفل و بست می‌باشد.

 

  • TUBOGAS

از دیگر کلکسیون‌های این برند، که در دهه 1970 میلادی بولگاری به عنوان نشان تجاری خود به ثبت رسانید، برند TUBOGAS نام دارد. این طرح، حلقه‌های متحرک و منعطفی را شامل می‌شود که برای ساخت النگو و دستبند طراحی شده بود و ساخت آن به زمان طولانی و استفاده از متخصصان ماهر نیاز داشت. طرح این کلکسیون از لوله‌های گاز آمریکا کپی برداری شده است و در نیمه قرن 19 میلادی بسیار توسعه یافته است.

آشنایی با برند بولگاری

 

آشنایی با برندهای دیگر معروف دنیا

بعد از اینکه به برند بولگاری که یکی از برندهای مشهور و معروف است، پرداختیم در ادامه برندهای دیگر را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

  • هری وینستون

این برند نیز یکی از برندهای جواهرات معروفی است که از سال 1932 فعالیت خود را آغاز کرد و از مدعیان در حوزه سنگ‌های الماس می‌باشد. محصولات این برند در کنار ظرافت و زیبایی که دارد از دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

 

  • کارتیه

این برند، مانند برند بولگاری علاوه بر جواهرات شیک، عطرهای بی‌نظیری نیز دارد که مورد علاقه همه افراد می‌باشد. طرح پلنگ از معروف‌ترین طرح‌ها در برند کارتیه می‌باشد.

 

  • تیفانی اند کو ( Tiffany & Co)

برند تیفانی در سال 1837 تاسیس شد و در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا و جواهرات فعالیت دارد. این برند جز جواهرات لوکس زنانه در خط تولید خود به محصولات مردان و کودکان نیز توجه دارد.

 

  • بوچلاتی

بوچلاتی یک شرکت ایتالیایی است که جواهراتش به دلیل بی عیب و نقص بودن بسیار معروف است و از مرغوب‌ترین طلای ایتالیایی در ساخت جواهراتش استفاده می‌کند. استفاده از فلزات مات و روکش‌های ضخیم در کنار استفاده از سنگ‌های قیمتی و الماس از روش‌های خاص برند بوچلاتی می‌باشد.

 

  • پیاژه

جواهرات این برند همانند برند بولگاری تلفیقی از مدرنیته و سنتی می‌‌باشد و معروف‌ترین طرح این برند گل رزی است که به امضای پیاژه در محصولات مختلف تبدیل شده است.

 

  • گراف

برند گراف یکی از برندهای معروف در جواهرات است که در میان ثروتمندان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این برند خاص از سنگ‌های قیمتی و فلزات با کیفیت برای ساخت جواهرات استفاده می‌کند و در اندازه سنگ‌های به کار برده شده دقت لازم را دارد. این سنگ‌ها بزرگ هستند و بسیار مورد علاقه لورنس گراف موسس این برند می‌باشند.

 

  • شوپارد

شوپارد در ژنو تاسیس شد و در ساخت جواهرات خود از بهترین مواد استفاده می‌کند. این برند به جزییات بسیار دقت می‌کند و به همین دلیل جواهراتش گران‌قیمت و با ارزش دیده شوند. علاوه بر جواهرات لوکسی که عرضه کرده است، ساعت‌های سوئیسی را نیز تولید می‌کند.

برند بولگاری را بیشتر بشناسیم

 

خرید آنلاین انواع طلا و جواهر از گالری طلا و جواهرات راف گلد

ما در این مقاله شما را با برند بولگاری آشنا کردیم و درباره این برند و جواهرات بولگاری و نیز کلکسیون‎‌های آن مطالبی را بیان کردیم. اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت گالری راف گلد مراجعه کنید و از انواع طلا و جواهرات آن با برندهای معروف دنیا دیدن فرمایید.

گالری راف گلد تمامی محصولات برند و غیر برند خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب برای شما در نظر گرفته است. شما می‌توانید با خرید انگشتر طلا زنانه، دستبند طلا زنانه و  گردنبند با نگین از آفرهای ویژه این گالری نیز بهره‌مند شوید. با خرید اینترنتی از راف گلد فاکتور معتبر را نیز دریافت خواهید کرد.

با خرید از این گالری اطمینان و آرامش را تجربه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست