سنگ ماه تولد شهریور از سنگ باستانی یشم تا عقیق خزه ای

هر یک از سنگ های موجود در طبیعت خاصیت منحصر به فرد و ویژهای دارند که خواص درمانی بسیاری را به آنها نسبت دادهاند. هر ماه از سال هم سنگی مخصوص به خود دارد که در حالات جسمی و روحی متولدین مخصوص به خودش تاثیر بسزایی میگذارد. جدول سنگ های ماه تولد بر اساس طالع بینی نجومی و برگرفته از فرهنگ های مختلف است. مهمترین کاربرد سنگ ها نقش آنها در تبادل و تقویت انرژی بین انسان و طبیعت میباشد. این گوهرهای گرانبها میتوانند انرژی های منفی را از فرد دور کنند و خواص درمانی بسیاری را برای متولدین ماه خودشان به ارمغان بیاورند. هر یک از ماه های سال یک سنگ اصلی و چند سنگ فرعی دارند. در این مقاله میخواهیم شما را با اصلی ترین سنگ ماه تولد شهریور و دیگر سنگ های این ماه از یشم سبز تا عقیق خزهای آشنا کنیم و خواص و ویژگی های هر یک از این سنگ ها را برای شما شرح دهیم. قبل از اینکه در مورد سنگ ماه شهریور توضیحاتی بدهیم درباره خصوصیات اخلاقی متولدین این ماه مطالبی را برای شما بیان میکنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

سنگ ماه تولد شهریور براساس ویژگی های شخصیتی متولدین این ماه تعیین میشود.

خصوصیات متولدین شهریور

متولدین هر ماه خصوصیات و ویژگی هایی دارند که شاید در همه خصوصیات رفتاری شبیه هم نباشند ولی بعضی از این اخلاق ها در افراد به طور مشترک دیده میشود. در ادامه خصوصیات متولدین شهریور را به اختصار بیان میکنیم.

  •  متولدین ماه شهریور افرادی باهوش, زیرک, راستگو و وظیفه شناس هستند. آنها کارهای خود را بسیار دقیق و با نظم و از روی علاقه انجام میدهند و از بهم ریختگی و شلوغی بیزارند.
  • یک شهریوری در دوستی به عنوان با معرفت ترین افراد شناخته شده است. آنها افرادی خوش برخورد, مهربان و نسبت به دیگران متعهد و نیز پایبند به قولهایشان هستند. همچنین متولدین این ماه حس ششم قوی دارند.
  • شهریوری ها برای رسیدن به اهداف خود بسیار سنجیده و عقلانی عمل میکنند و به دلیل صبر و شکیبایی که دارند به هدف و خواستههای خود میرسند. احتیاط کامل از خصوصیات متولدین این ماه میباشد.

تعئاد سنگ ماه تولد شهریور ماه بات.جه به ویژگی های شخصیتی متولدین این ماه متعدد است.

  • آتش عشق مردان متولد شهریور کم شعله ولی جاودانه است. آنها میتوانند سالهای سال بدون اینکه قلبشان برای کسی بتپد زندگی کنند. مردان این ماه بسیار باهوش و جذاب هستند و با توجه به اینکه دل پاکی دارند و شوخ طبع هستند, در بعضی مواقع زبان تندی هم دارند.
  • زنان این ماه بسیار احساساتی, خوش قلب و بی ریا هستند. آنها به همسر و خانواده خود بسیار عشق میورزند. زنان متولدین شهریور در زندگی به خوبی از عهده مشکلات برمیآیند. آنها به هیچ وجه اهل افراط و تفریط نیستند. سعی کنید از بحث و جدل با یک خانم متولد این ماه دوری کنید چون در بعضی مواقع بسیار زودرنج و حساس هستند.

سنگ ماه شهریور

ارتباط هر سنگ با متولدین هر ماه موضوعی است که در بیشتر فرهنگ ها به خصوص در کشور ما به آن توجه شده و اکثر افراد معتقدند که داشتن سنگ ماه تولد برای هر فردی خوششانسی به همراه میآورد و انرژی های منفی را از افراد دور میکند.

همان طور که گفتیم هر یک از ماه های سال یک سنگ اصلی و چندین سنگ فرعی دارند. در بین این ماه ها اصلی ترین و مهمترین سنگ ماه تولد شهریور یک گوهر گرانبها است که یاقوت کبود نام دارد که رنگ آبی آن بسیار جذاب و زیبا میباشد.

این سنگ ماه شهریور در قدیم از معادن کشمیر استخراج میشده که یاقوت آن بسیار مشهور بوده است و امروزه معادن مهم آن در نقاط مختلف جهان از جمله تایلند, سریلانکا, استرالیا, چین, امریکا و… قرار دارد که کشور تایلند از مراکز مهم تراش و یکی از صادرکنندگان عمده یاقوت کبود میباشد.

از دیگر سنگ های این ماه میتوان کارنلین, یشم سبز, جاسپر, عقیق خزهای, سیترین, زیرکن, آزوریت-مالاکیت را نام برد. در ادامه شما را با این سنگ های ماه شهریور و خواص بی نظیر هر یک از آنها آشنا خواهیم کرد.

بهترین سنگ ماه تولد زنان و مردان شهریور

سنگ ماه تولد شهریور مانند دیگر ماههای سال متنوع هستند ولی از بین آنها یاقوت کبود اصلی ترین و مهم ترین سنگ ماه شهریور میباشد که این سنگ با ارزش برای آقایان و خانمها بسیار مناسب است.

به دلیل رنگ خاص آن و سختی بالایی که دارد, در برابر ضربه مقاوم است و میتواند تمام ویژگی های خود را حفظ کند. این سنگ با ارزش خواص درمانی بی نظیری دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بعد از یاقوت کبود سنگ های سیترین و زیرکن به دلیل تنوع رنگ و درخشش فوق العادهای که دارند, برای خانمها مناسب میباشند. همه افراد میتوانند با توجه به سلیقه و بودجه خود هر یک از انواع سنگ ماه تولد شهریور را انتخاب کنند و از ویژگی های مخصوص آن بهرهمند شوند. در ادامه مقاله شما را با سنگ های این ماه و خواص آن آشنا خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

سنگ های ماه شهریور

  •  یاقوت کبود و خواص آن: یاقوت کبود اصلی ترین سنگ ماه تولد شهریور است که این سنگ زیبا و باارزش نوعی از یاقوت است که در طبیعت به رنگ های قرمز, صورتی, زرد و سبز هم یافت میشود, ولی رنگ آبی تیره یا کبود آن سنگ متولدین شهریور میباشد. در قدیم به دلیل اینکه این سنگ گرانبها را نماد عقل, تفکر و شجاعت میدانستند به آن لقب “گوهر خردمندان” دادهاند. همچنین از یاقوت کبود برای تسکین تمام دردها یاد شده است. این سنگ باارزش برای دردهای روماتیسمی و مفاصل, نقرس, سردرد, بیماری های گوارشی بسیار کاربرد دارد. همچنین برای آرامش اعصاب, درمان بیخوابی, سرگیجه, تقویت چشم, کاهش خونریزی, ناراحتی گوش و… مفید خواهد بود. این سنگ ماه تولد شهریور باعث کاهش تردید و دودلی در افراد میشود, همچنین سبب بهبود سیستم عصبی میشود.
  •  سنگ کارنلین و خواص آن: کارنلین یکی دیگر از سنگ های ماه شهریور است که به رنگ پرتقالی نیمه شفاف با رگه های قرمز یا قهوهای یافت میشود. این سنگ در مقابل نور خورشید سایه های قهوهای آن به رنگ نارنجی یا قرمز تغییر میکند. در مصر باستان کارنلین برای از بین بردن خشم و نفرت استفاده میشده است و امروزه برای درمان افسردگی, بیماری های عصبی و آرامش از آن استفاده میکنند. داشتن این سنگ ماه شهریور در برابر سحر و جادو, رعد و برق, طوفان و شر و فتنه از شما محافظت میکند.
  •  سنگ یشم سبز و خواص آن: سنگ یشم یا جید سنگ بسیار زیبایی است که به رنگ های دیگری هم یافت میشود ولی رنگ سبز آن بسیار مورد علاقه افراد میباشد. میانمار مهمترین معادن یشم را دارد. در اعتقاد چینی ها سنگ یشم برای طول عمر مفید است و از جسم محافظت میکند. برای از بین بردن طاعون, و بیماری های روده استفاده از یشم را مناسب میدانند. همچنین این سنگ ماه تولد شهریور برای شما ثروت و خوش شانسی به همراه دارد.
  •  سنگ جاسپر و خواص آن: یکی دیگر از انواع سنگ متولدین شهریور سنگی به رنگ قرمز و زرد تا قهوهای میباشد که بر روی کره زمین رایج است و جاسپر نام دارد. این سنگ زیبا به صورت چوب درختان فسیل شده یافت میشود که درخششی مات دارد ولی میتوان آن را جلا داد. گفته شده که جاسپر خستگی را از بین میبرد و گوهری شفابخش است. در گذشته بر این باور بودند که این سنگ ماه تولد شهریور برای دور کردن ارواح خبیث و محافظت در برابر نیش مار و عنکبوت کاربرد دارد.

سنگ جاسپر یکی از انواع سنگ ماه تولد شهریور است.

  •  سنگ عقیق خزهای و خواص آن: این سنگ باارزش از انواع سنگ عقیق میباشد که در رنگ سبز دیده میشود و به صورت یک گلسنگ یا درخت در درون بلور رشد کرده است. عقیق خزهای در بستر اکثر رودخانههای ایران یافت میشود. داشتن این سنگ ناراحتی های روحی را از بین میبرد. آن را نماد خوشبختی, ثروت و طول عمر میدانند.
  •  سنگ سیترین و خواص آن: یکی دیگر از انواع سنگ ماه تولد شهریور سیترین میباشد که به رنگ های زرد, عسلی و زرد مایل به قهوهای یافت میشود. سیترین را برای تقویت ذهن مفید میدانند و برای بهبود دستگاه گوارش, یبوست, دیابت و تصفیه سموم بدن از آن استفاده میکنند. به سنگ سیترین نماد صلح و آرامش نسبت دادهاند.
  •  سنگ زیرکن و خواص آن: زیرکن یکی از زیباترین گوهرهای با ارزشی است که در طبیعت به رنگ های مختلفی دیده میشود ولی محبوب ترین رنگ آن آبی میباشد. این سنگ درخشش فوق العادهای دارد و به دلیل شباهت زیادی که به الماس دارد, بسیار ارزشمند است. از خواص سنگ زیرکن میتوان برای درمان حساسیت های پوستی, درمان ناراحتی های ریه, نقرس, بهبود فعالیت کبد و تسکین ناراحتی های روحی اشاره کرد. داشتن این سنگ ماه شهریور را برا ی بدست آوردن مال و ثروت مناسب میدانند.

سنگ زیرکن یکی از زیباترین انواع سنگ ماه تولد شهریور است.

  • سنگ آزوریت-مالاکیت و خواص آن: این سنگ نایاب یک گوهر از خانواده مس میباشد. در قدیم به سنگ ماه تولد شهریور لقب “سنگ حقیقت ” دادهاند. آزوریت سنگی به رنگ آبی بسیار زیبا است و با مالاکیت که سبز رنگ است ترکیب شده و سنگ آزوریت-مالاکیت را تشکیل میدهد. داشتن این سنگ کمک میکند که ذهنی شفاف داشته باشید و سبب تقویت بینش و آگاهی شما میشود. ترکیب این دو سنگ با هم در بهبود وضعیت استخوان ها و عضلات بدن مفید خواهد بود.

سنگ مالاکیت یکی از انواع سنگ ماه تولد شهریور است که به سنگ خقیقت معروف است.

خرید آنلاین طلا از گالری طلا و جواهر راف گلد

ما در این مقاله شما را با سنگ ماه تولد شهریور آشنا کردیم و بیان کردیم که بهترین سنگ ماه تولد مردان و زنان کدام است. همچنین درباره خصوصیات و ویژگی های متولدین این ماه توضیحاتی دادیم. اکنون گالری طلا و جواهر راف گلد را معرفی میکنیم و از شما میخواهیم از انواع طلا و جواهرات این گالری دیدن فرمایید.

این گالری انواع سنگ های ماه تولد را با قیمت مناسب در ویترین سنگ های ماه تولد قرار داده تا مشتریان عزیز با خرید آنلاین این سنگ ها و ترکیبی از طلا از آفرهای ویژه آن استفاده کنند.

گالری راف گلد محصولات شیک و مدرن خود را مانند: انواع گردنبند طلا مانند گردنبند چشم نظر, آویز چشم نظر و انواع دستبند طلا با ترکیب سنگ های ماه تولد و دیگر اکسسوری های خود را با اجرت ساخت پایین عرضه داشته است.

شما میتوانید با خرید آنلاین از این گالری فاکتور معتبر خرید خود را هم دریافت نمایید. با خرید از راف گلد اطمینان و خریدی راحت را تجربه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست