سنگ ماه مرداد از توپاز طلایی تا بلور کوارتز

سنگ های ماه تولد بسیار جذاب و زیبا و دارای خواص بسیاری می‌باشند. هر یک از ماه های سال یک سنگ اصلی و چندین سنگ فرعی دارد که هر کدام از این گوهرهای کمیاب, انرژی های مثبتی را به متولدین ماه خودشان انتقال می‌دهند. از قدیم تا کنون مردم بر این باورند که استفاده از سنگ ماه تولد برایشان خوش شانسی و خوشبختی به همراه می‌آورد و انرژی های منفی را از آنها دور می‌کند.

این سنگ های ماه تولد قیمتی و نیمه قیمتی هستند و می‌توان آنها را به تنهایی یا با ترکیبی از طلا استفاده کرد که در این صورت بسیارجذاب تر و زیباتر خواهند شد. فقط برای خرید این سنگ های زیبا حتما به یک جواهر ساز یا طلا فروشی مطمئن مراجعه کنید تا به جای سنگ اصل, نمونه تقلبی را به شما ندهند.بدین منظور شما میتوانید به مقاله تشخیص سنگ اصل از بدل مراجعه کنید . ما در این مقاله قصد داریم سنگ ماه تولد مرداد را به شما معرفی کنیم و درباره سنگ اصلی این ماه و دیگر سنگ های ماه مرداد از توپاژ طلایی گرفته تا بلور کوارتز مطالبی را برای شما ارائه دهیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا یک گالری معتبر طلا و جواهرات را به شما معرفی کنیم.

سنگ ماه تولد مرداد چیست؟ (معرفی و مشخصات)

یکی از اکسسوری های مورد علاقه همه افراد سنگ ماه تولد است که علاوه بر زیبایی دارای انرژی هایی مفید برای متولدین ماه خودش می‌باشد. در بین این ماه ها مرداد دومین ماه فصل تابستان است که اصلی ترین و مهم ترین سنگ متولدین این ماه, زبرجد یا پریدوت می‌باشد. زبرجد سنگی قیمتی و سبز رنگ است که در رنگ های زرد مایل به سبز زیتونی تا سبز نزدیک به قهوه‌ای نیز یافت می‌شود. با ارزش ترین و پرطرفدارترین رنگ زبرجد سبز زیتونی می‌باشد. پرودیت که اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد است بسیار شفاف و درخشنده است و درخششی شیشه مانند دارد. در قدیم زبرجد را سنگ شانس می‌دانستند. از انواع دیگر سنگ های این ماه می‌توان به توپاژ طلایی, اونیکس, تورمالین, الماس, ساردونیکس, کارنلین و بلور کوارتز اشاره کرد. این سنگ باارزش ماه مرداد خواص ویژگی هایی دارد که ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

انواع سنگ های ماه تولد مرداد و خواص آنها

همان طور که در مطالب قبلی بیان کردیم هر یک از ماه های سال سنگ های مخصوص به خودش را دارد که این سنگ ها دارای خواصی هستند که هم برای آرامش روح و روان موثرند و هم برای درمان انواع بیماری ها کاربرد دارند. در ادامه مطالبی را برای انواع مختلفی از سنگ ماه تولد مرداد و فواید آن ارائه خواهیم داد.

معرفی انواع سنگ های تولد ماه مرداد و بررسی کردن خواص هر یک از آنها

 سنگ زبرجد (پریدوت) و خواص آن

این سنگ سبز رنگ زیبا مهمترین سنگ ماه مرداد است که درخشندگی زیادی دارد. زبرجد سنگی قیمتی است که داشتن آن برای متولدین این ماه سبب ایجاد آرامش می‌شود. سنگ زبرجد به فرد شادی و نشاط هدیه می‌دهد و انرژی های منفی ناشی از استرس و اضطراب را دور می‌کند. این سنگ ماه تولد را برای درمان انواع بیماری ها از قبیل رفع بیماری های پوستی, قلبی, اعصاب, دردهای مفاصل و نیز برای تقویت چشم و معده استفاده می‌کنند. همچنین جهت درمان افسردگی و بی خوابی بسیار کاربرد دارد. در قدیم این سنگ ماه تولد مرداد را برای بدست آوردن ثروت موثر می‌دانستند.

معرفی و بررسی سنگ زبرجد که یکی از انواع سنگ تولد ماه مرداد است.

 سنگ توپاژ طلایی یکی از انواع سنگ ماه مرداد و خواص آن

توپاژ سنگی است که تقریبا تمام رنگ های رنگین کمان را در خود جای داده است ولی رنگ صورتی آن به خاطر کمیاب بودنش با ارزش تر است. داشتن این سنگ از شر و فتنه, طلسم و جادو و حسادت جلوگیری می‌کند. سنگ توپاژ را برای درمان بیماری نقرس و ناراحتی های گوارشی و نیز تقویت غده تیروئید استفاده می‌کنند. همچنین داشتن انگشتر یا دستبندی از سنگ توپاژ برای رفع بی‌خوابی و افسردگی و نیز درمان خشم و ترس مفید می‌باشد.

معرفی و بررسی سنگ توپاز طلایی که یکی از انواع سنگ تولد ماه مرداد است.

سنگ اونیکس و خواص آن

این سنگ ماه تولد مرداد با رنگ سیاه شناخته شده است که نوع سیاه یکدست آن بسیار کمیاب است ولی اونیکس های موجود را با رنگ سیاه و ترکیبی از نوارهای سفید, قهوه‌ای و یا قرمز را می‌توان یافت. در گذشته این سنگ در ساخت وسایل تزیینی و معماری های داخلی ساختمان کاربرد فراوانی داشته است. به سنگ ماه تولد اونیکس لقب سنگ قدرت داده‌اند و آن را برای نیروبخشی بسیار موثر می‌دانند. برای ورزشکاران داشتن این سنگ توصیه می‌شود. همچنین برای کاهش استرس و اضطراب اونیکس موثر می‌باشد. از خواص دیگر آن می‌توان به درمان بیماری های پوست و اختلالات حواس اشاره کرد. ای سنگ زیبا قدرت اعتماد به نفس را در فرد تقویت می‌کند.

معرفی و بررسی سنگ اونیکس که یکی از انواع سنگ تولد ماه مرداد است.

سنگ تورمالین و خواص آن

سنگ تورمالین به دلیل تنوع رنگش به آن جواهری با رنگ های مخلوط می‌گویند چون ترکیبی از دو یا چند مختلف را در خود جای داده است. تورمالین هندوانه‌ای یکی از نمونه های معروف آن می‌باشد و دلیل نامگذاریش وجود دو رنگ قرمز و سبز در آن است. این سنگ ماه تولد مرداد امید به زندگی را در فرد افزایش داده و غم و اندوه را از بین می‌برد. استفاده از تورمالین برای بیماری های تنفسی و قلبی توصیه می‌شود.

سنگ الماس یکی از انواع سنگ ماه مرداد و خواص آن

یکی از با ارزش ترین و زیباترین سنگ های ماه تولد, الماس می‌باشد که از سختی و مقاومت بالایی برخوردار است و به همین دلیل به سنگ شکست ناپذیر معروف شده است. این سنگ ماه تولد از گرانترین گوهرها در جهان می‌باشد که حس اعتماد به نفس را در انسان تقویت می‌کند و برای درمان مشکلات عاطفی بسیار کاربرد دارد. باور مردم از قدیم بر آن بوده که اگر این سنگ به صورت شش گوشه تراش داده شود برای فرد عمری طولانی همراه با خوشبختی به همراه خواهد داشت.

معرفی و بررسی سنگ الماس که یکی از انواع سنگ تولد ماه مرداد است.

 سنگ ساردونیکس و خواص آن

ترکیبی از سارد و اونیکس, سنگ ساردونیکس را تشکیل می‌دهد که در اصل نوعی سنگ اونیکس است و به رنگ های نارنجی, قهوه‌ای, قرمز و با رگه های سفید یافت می‌شود. در گذشته استفاده از این سنگ را برای داشتن شجاعت استفاده می‌کردند. ساردونیکس را که یکی از انواع سنگ ماه تولد مرداد می‌باشد برای درمان بیماری صرع و مشکلات سیستم عصبی و نیز چشم زخم مناسب می‌دانند.

سنگ کارنلین یکی از انواع سنگ ماه مرداد و خواص آن

کارنلین سنگی است به رنگ نارنجی شفاف که کمی مایل به قهوه‌ای می‌باشد. مصریان باستان به خاطر رنگ شفاف این سنگ ماه تولد, به آن غروب خورشید می‌گفتند و به همراه داشتن این سنگ را سبب دور شدن انرژی های منفی مانند خشم, نفرت, عصبانیت و شرو بدی می‌دانند. همچنین کارنلین برای تقویت دستگاه گوارش مناسب است.

معرفی و بررسی سنگ کارنلین که یکی از انواع سنگ تولد ماه مرداد است.

سنگ بلور کوارتز و خواص آن

به این سنگ ماه تولد مرداد سنگ کریستال نیز می‌گویند. این سنگ با ارزش در اصل به صورت بی رنگ یافت می‌شود ولی رنگ های دیگری از آن را هم می‌توان مشاهده کرد. بلور کوارتز علاوه بر اینکه در ساخت جواهرات کاربرد دارد در ساخت شیشه و چینی هم از آن استفاده می‌کنند. کوارتز را برای دریافت انرژی های معنوی مناسب می‌دانند. همچنین این سنگ برای تقویت ذهن مفید می‌باشد.

معرفی و بررسی سنگ بلور کوارتز که یکی از انواع سنگ تولد ماه مرداد است.

خصوصیات متولدین ماه مرداد

از نظر روانشناسان متولدین هر ماه از سال ویژگی ها و خصوصیات مشترکی دارند که شاید همه افراد متولد یک ماه در همه این رفتارها مثل هم نباشند اما در بخشی از آن با هم وجه اشتراک دارند. در ادامه خصوصیات متولدین ماه مرداد را برای شما شرح می‌دهیم.

  •  متولدین مرداد افرادی خوشرو و مهربان هستند که گاهی اوقات خیلی زود خشمگین می‌شوند ولی به همان سرعت آرام می‌گیرند. آنها افرادی خوش قلبند و روحیه حساسی دارند.
  •  مردادی ها باهوشند و در هر کاری از خود خلاقیت نشان می‌دهند. به هنر بسیار علاقه دارند و می‌توانند در نقاشی, موسیقی, شعر و شاعری و نویسندگی موفق شوند.
  •  افراد متولد مرداد قابل اعتماد و نسبت به مشکلات صبور هستند و بسیار خانواده دوست می‌باشند. مادیات برای متولدین مرداد خیلی معنایی ندارد و بیشتر به دنبال زندگی سالم و با نشاط هستند.
  • آنها حس مسئولیت پذیری زیادی دارند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. در انجام کارهایشان بسیار پشتکار دارند و جدی هستند و به همین دلیل برای پستهای مدیریت بسیار مناسبند.

خرید آنلاین طلا از گالری طلا و جواهر راف گلد

در این مقاله شما را با مهم ترین سنگ ماه تولد مرداد آشنا کردیم. همچنین انواع دیگر سنگ های ماه تولد مرداد و خواص هر یک از آنها را برای شما بیان کردیم. اکنون به شما گالری طلا و جواهر راف گلد را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت و فروشگاه آنلاین این گالری از انواع طلا و جواهرات شیک و مدرن آن دیدن فرمایید و با خرید آنلاین از این اکسسوری های زیبا از آفرهای ویژه این گالری استفاده کنید.

گالری طلا و جواهر راف گلد انواع متنوعی از زیورآلات از جمله انواع گردنبند طلا، دستبند، گوشواره، ست و نیم ست، انگشتر طلا و جواهر را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین سنگ های ماه تولد را با ترکیبی از طلا و جواهرات و با اجرت ساخت پایین و نیز قیمت مناسب در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید با خرید اینترنتی از این گالری معتبر هم سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی متناسب با ماه تولد خود را با اطمینان و خیال راحت خریداری کنید و هم در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید. با راف گلد خریدی هوشمندانه ومقرون به صرفه را تجربه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست