راهکارهای ساده و کاربردی برای در آوردن النگو طلا از دست

النگو طلا زنانه یکی از انواع پرطرفدار زیورآلات در میان بانوان است. به طور تفریبی بیش از نیمی از بانوان در جهان از انواع النگوها استفاده می‌کنند.  در آوردن النگو از دست یکی از معضلات علاقه مندان به این اکسسوری زیبا است. پس از ارائه راهنما خرید النگو در این مقاله به ارائه راهکارهایی برای حارج کردن النگو از دست میپردازیم.

برخی از آن‌ها قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر داشته که به آن فنری گفته می‌شود. اما یکی از معضلاتی که در حین استفاده از النگو برای هر کسی پیش‌ می‌آید درآ وردن النگو از دست است.

بطوریکه این مورد دغدغه بسیاری از خانم‌ها شده است. در حقیقت خارج کردن النگو از دست بدون اینکه به دست آسیب رساند و یا النگو شکسته و تغییر حالت ندهد از موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود. ما در این مطلب قصد داریم چندین روش کاربردی خارج کردن النگو از دست را شرح دهیم تا از این پس به سادگی این کار را انجام دهید. پس در ادامه تا انتها مطلب همراه راف گلد باشید.

النگو طلا زنانه یکی از پرطرفدارترین زیورآلات در میان بانوان است.

چگونه النگو را از دست خارج کنیم؟

تنوع بسیار زیادی از این زیورآلات مشاهده می‌شود که بر اساس وزن، مدل و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. همانطور که در مقالات پیشین بیان کردیم النگوها به دو دسته النگو فنری یا خشک تقسیم می‌شوند.

خارج کردن النگو از دست به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما مهم این است که بدون آسیب رساندن به دست یا ضخمی شدن آن و با استفاده از روشی برای جلوگیری از شکستن النگو صورت گیرد. در ذیل برخی از این روش‌ها را به طور مختصر شرح خواهیم داد.

  •  خارج کردن النگو از دست با آب و کف

برای در آوردن النگو از دست در ابتدا دست خود را با آب خیس نمایید و سپس مقداری شامپو یا مایع ظرفشویی بر روی دست خود بزنید تا کف کند. سپس سعی کنید به آرامی النگو را به سمت جلو هدایت کنید.

شامپو و مایع ظرفشویی سبب لیز شدن دست شده و باعث سرخوردن النگو و خارج شدن آن از دست می‌شود. بنابراین با بیشتر کردن مقدار شامپو، النگو نیز آسان‌تر و زودتر خارج می‌شود.

درآوردن النگو از دست ورم کرده

  •  در آوردن النگو از دست با روغن

از روش‌های رایج و قدیمی برای درآوردن النگو استفاده از روغن است. در این روش دست خود را با روغن گیاهی مانند روغن زیتون، کنجد و یا نارگیل چرب کنید. سپس یک نایلون نازک بردارید و ته آن را باز نمایید و بعد نایلون را از النگو رد نمایید تا النگو وسط نایلون قرار گیرد.

بدین ترتیب سعی کنید قسمت بالا پلاستیک را به سمت خارج هدایت نمایید و النگو را از دست خارج نمایید. اگر باز هم النگو از دست خارج نشد می‌توانید مقدار چربی دست را افزایش دهید. این روش می تواند برای درآوردن النگو از دست ورم کرده نیز مناسب باشد.

 

  •  خارج کردن النگو از دست با چسب و نایلون

یکی دیگر از روش‌های خارج کردن النگو تنگ از دست استفاده از چسب نواری است. در این روش پنجه‌های خود را به داخل دست جمع کنید تا اندازه مچ شما شود. سپس دور آن را با نوار چسب بپوشانید.

پس از آن می‌توانید مانند روش قبل از یک روغن برای لیز شدن بیشتر استفاده نمایید. بدین ترتیب هم از زخم شدن دست جلوگیری کرده‌اید و هم بدون شکستن النگو را از دست خارج کرده‌اید.

چگونه النگو تنگ را از دست دربیاوریم

بهترین زمان تعیین سایز النگو

در راستای در آوردن النگو از دست بهتر است زمان مناسب برای خرید این زیورآلات را نیز بدانید. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که النگو یا انگشتری بخرید اما بعد از خرید آن احساس کنید سایز آن تغییر کرده است.

اما ایجاد تغییر سایز النگو و سایر زیورآلات به صورت خود به خود ممکن نیست این شما هستید که دچار تغییر سایز شده‌اید. در نگاه اول شاید کمی عجیب به نظر آید اما معمولا در ساعات مختلف روز برخی از اندام‌های بدن دچار تغییراتی می‌شوند. درحقیقت انگشت‌‌ها و دست‌ها در برخی از ساعات دچار تغییرات می‌شوند.

سردی و گرمی هوا، انبساط و انقباض بر روی اندام‌های ما تاثیر می‌گذارند. مثلا در هنگام صبح و شب به دلیل اینکه دمای هوا پایین‌تر است سایز انگشت کوچکتر از حالت عادی است.

بنابراین بهتر است زمانی دیگر را برای خرید انتخاب نمایید. بهترین زمان مناسب برای خرید النگو بعد از ظهر و عصر است. همچنین می‌توانید در ساعات مختلف روز انگشت خود را اندازه گرفته و بزرگترین سایز را برای خرید در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب سایز النگو طلا

بهترین زمان خارج کردن النگو از دست

النگو طلا یکی از زیباترین اکسسوری ها در میان بانوان است که از دیرباز موردتوجه خانم ها در تمام سنین بوده است اما هنگام استفاده از این اکسسوری زیبا باید به دو سوال مهم توجه کنید: “چطور النگو را راحت از دست خود دربیاوریم؟” و “بهترین زمان درآوردن النگو از دست چه زمانی است؟”. در قسمت قبل به سوال اول پاسخ داده شد، برای پاسخ سوال دوم در ادامه متن با ما همراه باشید.

باتوجه به موارد گفته شده و بررسی های انجام شده قطر مچ دست در هنگام بعدازظهر و عصر به بیشترین حد میرسید. باتوجه به استفاده زیاد از دست در هنگام عصر و افزایش گردش خون در این ناحیه قطر مچ دست به حداکثر میرسد و در آوردن النگو از دست در این زمان باعث آسیب رسیدن به دست میشود.

در مقابل بهترین زمان برای درآوردن النگو از دست هنگام صبح تست. در این زمان قطر مچ دست در کمترین مقدار بوده و النگو با روش های گفته شده به راحتی از دست خارج میشود. لذا برای آسیب نزسیدن به دست بهتر است علاوه بر انتخاب سایز مناسب النگو، به زمان درآوردن النگو از دست نیز دقت کنید.

بهتین زمان برای خارج کردن النگو طلا زنانه از دست هنگام صبح است.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل روش پوشیدن النگو در دست

خرید انواع النگو از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات راف گلد

اکنون که با راه‌های در آوردن النگو از دست آشنا شدید فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را به شما معرفی نماییم. این فروشگاه تنوع بسیار زیادی از جدیدترین انواع النگوهای فنری و خشک، النگوهای ساده و آیینه‌ای، دستبندهای النگویی و همچنین سایر زیورآلات دیگر را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. شما میتوانید با مراجعه به سایت راف گلد و پس از بررسی مدل های مختلف اقدام به خرید آنلاین النگو طلا موردنظر خود نمایید.

از ویژگی‌های خرید از این گالری اجرت ساخت پایین برای تمامی محصولات و قیمت مناسب است. با خرید اینترنتی از راف گلد از آفرها و تخفیفات بیشتری بهره‌مند شوید و از هر شهری که هستید در زملنی کوتاه سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. با راف گلد تجربه خریدی هوشمندانه و لذت‌بخش را داشته باشید.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست