معرفی زنجیر امگا یک زنجیر جذاب و مناسب خاص پسندان

در حقیقت تاریخچه گردنبند و زنجیرهای طلا به هزاران سال پیش باز می‌گردد. زنجیرها از زمان‌های دور کاربرد زیادی داشتند. در گذشته زنجیرها برای کشیدن وسایل مختلف استفاده می‌شدند.

با گذشت زمان این وسیله در صنعت طلا و جواهرات قدم گذاشته و مدل‌های محدودی به صورت یک بافت نازک به عنوان زیورآلات با استفاده از دست ساخته می‌شدند.

با گذشت زمان دستگاه‌ها و ماشین آلات گوناگون برای ساخت این اکسسوری وارد بازار شد و تنوع بسیار زیادی از این زیورآلات به وجود آمد. امروزه شاهد مدل‌ها و طرح‌های زیادی از این گردنبندها هستیم که یکی از کاربردی‌ترین نوع زیورآلات در میان بانوان و آقایان هستند.

در مقالات پیشین در ارتباط با معرفی انواع زنجیر طلا صحبت کردیم. در این مطلب قصد معرفی زنجیر امگا، یکی از مدل‌های جذاب و پرطرفدار زنجیر طلا را داریم. پس برای آشنایی بیشتر با این اکسسوری جذاب در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

زنجیر امگا چیست

معرفی زنجیر امگا

 

زنجیر امگا چیست؟

اما زنجیر امگا چیست؟ در حقیقت امگا نوعی از زنجیر و گردنبند طلا زنانه است که به صورت صاف و مسطح و از زنجیره‌های فلزی تودرتو ساخته شده است.

در ساخت این مدل هیچ حلقه و یا مهره‌ای برای اتصال استفاده نشده و بخش داخلی آن از شبکه‌های فلزی در هم تنیده تشکیل شده است. این زیورآلات معمولا به صورت کوتاه طراحی شده و به نوعی یکی از گردنبندهای چوکر نیز به شمار می‌رود.

همانطور که می‌دانید چوکرها نوعی از گردنبندها هستند که به دور گردن چسبیده و زیبایی بسیاری را به استایل می‌بخشند. البته زنجیرهای امگا در اندازه‌های بلندتر نیز برای برخی از سلیقه‌ها ساخته می‌شود اما به طور کلی مدل‌های کوتاه و چوکر از این اکسسوری طرفداران زیادی دارد و برای جلوگیری از آسیب به آن بهتر است این مدل در اندازه‌های کوتاه باشد.

انواع مدل‌های زنجیر امگا، مناسب برای ست کردن گردنبند با یقه لباس یقه لباس‌های باز و غیر پوشیده هستند.
در این قسمت از معرفی زنجیر امگا مقاومت آن را نیز به صورت مختصر بررسی نماییم.

این زنجیر طلا دارای انعطاف‌پذیری بالایی است و به همین دلیل می‌توان آن را در گروه زنجیرهای مستحکم و با دوام قرار داد اما در صورت نگهداری نادرست از آن ممکن است آسیب پذیر باشد که در ادامه این مطلب به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

زنجیرهای امگا به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارند نور را منعکس و درخشندگی و جذابیت بسیاری را در گردن خواهند داشت.

معرفی زنجیر امگا و گردنبند

زنجیر امگا چیست؟

 

نگهداری و مراقبت از زنجیرهای طلا امگا

اکنون که به معرفی زنجیر امگا پرداختیم باید بگوییم اگر قصد خرید زنجیر امگا را دارید این مدل نسبت به سایر مدل‌های زنجیر طلا نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

برای مثال باید مراقب باشید تا به لباس گیر نکند و یا در هنگام خواب و استراحت حتما آن را از گردن خود خارج کرده تا خم نشود. همچنین در هنگام رفتن به استخر و یا حمام حتما آن را خارج نمایید تا رنگ آن کدر نشود.

در حقیقت این زنجیر در عین زیبایی در صورت عدم نگهداری درست به سادگی پیچ خورده و یا خم می‌شود. تعمیر این زنجیر اگرچه امکان‌پذیر است اما مثل روز اول خود نخواهد شد.

بنابراین نگهداری از این اکسسوری آسان نبوده و اگر قادر به محافظت از زیورآلات خود نیستید و یا به دنبال زنجیری هستید که دائم در گردن شما باشد، بهتر است به سراغ این زنجیر طلا نروید.

 

انتخاب آویز طلا برای زنجیر امگا

در راستای معرفی زنجیر امگا بهتر است آویز مناسب برای این زنجیر طلا زنانه را نیز به شما معرفی نماییم. اگر چه زنجیرهای امگا بدون هیچ آویزی خود به عنوان یک گردنبند جذاب به شمار می‌روند، اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند از انواع آویز طلا برای این اکسسوری استفاده نمایند.

برای خرید آویز طلا مناسب این زیورآلات بهتر است به سراغ آویزهای آزاد یا به اصطلاح اسلاید بروید. در حقیقت استفاده از آویزهای اسلاید به زنجیر شما آسیب نخواهد رساند.

به عبارتی دیگر این آویزها باید به گونه‌ای باشند که در زنجیر شما به آسانی حرکت کرده و آزاد باشند در غیر این صورت سبب آسیب و شکستن زنجیر امگا شما خواهد شد.

همچنین در هنگام خرید این اکسسوری به وزن آویز نیز توجه داشته باشید و آویز خیلی سنگینی را برای زنجیر امگا انتخاب نکنید، زیرا ممکن است سبب از هم گسستگی و یا شکستن زنجیر شود.

آشنایی با زنجیر امگا

خرید آنلاین انواع زنجیر طلا امگا از فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

با توجه به پاندمی کرونا خرید انواع زیورآلات به صورت آنلاین رونق بسیاری پیدا کرده است. بسیاری از افراد به جای هدر دادن زمان خود در بازارهای شلوغ و خیابان‌های پرترافیک ترجیح می‌دهند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

با خریدهای اینترنتی می‌توانید تنوع بیشتری از محصولات را مشاهده و با انواع زیورآلات ترند و جدید نیز آشنا شوید. برای این خریدها بهتر است به سراغ فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده طلا و جواهرات بروید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

از مزایای خریدهای اینترنتی استفاده از تخفیفات و آفرهای بیشتر است.
در این مقاله به معرفی زنجیر امگا و انتخاب آویز مناسب برای آن و روش نگهداری از آن پرداختیم.

اگر شما نیز قصد خرید انواع زنجیر طلا زنانه و مردانه را دارید بهتر است فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد را به شما معرفی نماییم. این گالری تنوع بسیاری از انواع زنجیر طلا بلند زنانه و همچنین مدل‌های کوتاه و چوکر و تنوع بسیاری از زنجیرهای امگا را در وب سایت خود قرار داده است.

با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت و با دریافت فاکتور معتبر از راف گلد محصولات مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

با راف گلد به سادگی و هوشمندانه خرید نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست