چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم

یکی از ا‌کسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها النگو می‌باشد. النگوها از زیورآلاتی هستند که مدل‌های بسیار متنوعی دارند و به صورت باریک و پهن و سبک و سنگین طراحی و ساخته شده‌اند. مدل‌های النگو به گونه‌ای است که می‌توان آن را به صورت تکی یا چندتایی استفاده کرد. النگوها بسیار متنوعند مانند النگو آینه‌ای، النگو عربی، النگو سیاه‌قلم، النگو کارتیه، النگو مهره‌دار و غیره که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید آن کنید. در هنگام خرید النگو ذهن خانم‌‌ها بیشتر درگیر این است که چگونه آن را در دست خود کنند. کسانی که از این زیورآلات استفاده می‌کنند، معمولا در هنگام انداختن آن در دست با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به دلیل اینکه النگو‌ها از آن دسته اکسسوری‎هایی هستند که باید دقیقا اندازه دست باشند، بنابراین سوالاتی در زمینه اینکه چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم برای بانوان پیش می‌آید.

اینکه چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم، یکی از همین  سوالهایی است که خانم‌ها در هنگام خرید به آن فکر می‌کنند.در ادامه مطالبی را در مورد دست کردن النگو برایتان بازگو می‌کنیم.

 

روشی برای راحت انداختن النگوی تنگ در دست

اگر النگوی تنگی دارید که برای در دست کردن و یا درآوردن آن به مشکل خورده‌اید با ما همراه باشید تا روش  دست کردن النگو و نیز اینکه چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم یا آن را از دستمان خارج کنیم به شما آموزش دهیم.

  • مرحله اول

ابتدا به یک کیسه پلاستیکی نیاز داریم که تمام دستمان را تا مچ را بپوشاند. کیسه پلاستیکی را به گونه‌ای دست کنید تا به خوبی محکم شود و به پوست دستتان بچسبد. انگشتان خود را نیز به هم فشار دهید تا پلاستیک کاملا به انگشتتان نیز بچسبد و فضای خالی در دستتان نداشته باشد.

  • مرحله دوم (چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم)

النگو را از نوک انگشتان خود رد کنید تا به قسمتی که پهن‌ترین قسمت دست شما است برسد. به دلیل اینکه النگو تنگ است عبور از ناحیه بالای شست کمی سخت‌تر است. بنابراین در این مرحله انگشت شست خود را به داخل تا کنید. این کار سبب می‌شود تا دست شما کمی باریک‌تر شود و مانع کمتری را برای انداختن النگو در دست ایجاد می‌کند. در این زمان به دلیل اینکه دستتان در برابر چیزی کوچکتر از اندازه خود قرار گرفته است، مقاومت می‌کند و کمی احساس درد خواهید کرد.

  • مرحله سوم

بعد از آنکه در مرحله قبل احساس درد کردید، اکنون برای اینکه بدانیم چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم، باید آن را در دست بچرخانیم. چرخش سبب می‌شود که النگو کم کم از دست عبور کند و به مچ برسد. با همین روش هر چند تا النگو که دارید در دست خود بندازید و در آخر کیسه پلاستیکی را از دست خود خارج کنید.

النگو تنگ را چطور دست کنیم

 

روش‌های دیگر برای انداختن النگو در دست

اگر با کیسه پلاستیکی موفق نشدید که النگوی خود را در دست کنید یا به کیسه پلاستیکی دسترسی نداشتید، روش‌های دیگری را برای شما در نظر گرفته‌ایم که درادامه برایتان شرح می‌دهیم.

  • استفاده از مواد لیز مانند مایع ظرفشویی می‌تواند روشی دیگر برای در دست کردن النگو باشد. این روش سبب می‌شود بتوانید به راحتی النگو را دستتان کنید.
  • یکی دیگر از موادی که می‌توانید بر روی دست بزنید تا النگو را به راحتی دستتان کنید، استفاده از روان‌کننده‌هایی مانند روغن بچه و یا روغن‌های دیگری است که از آب و مایع ظرفشویی نیز مناسب‌تر است. با این روش دیگر نگران اینکه چگونه النگوی تنگ را دستمان کنیم، نخواهیم بود.
  • لوسیون‌ها نیز مواد دیگری هستند که برای دست کردن النگویی که تنگ است، کاربرد دارند. لوسیون‌ها به دلیل اینکه مقدار زیادی روغن و آب در خود دارند برای این‌کار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: روش دست کردن النگو

بعد از استفاده از مایع ظرفشویی، روان‌کننده‌ها، لوسیون‌ها و موادی از این قبیل، حتما دستان و النگوی خود را بشویید تا کاملا از این مواد پاک شوند و آسیبی به دست و طلای شما نزنند. بعضی از این مواد سبب تغییر رنگ زیورآلات خواهند شد.

 

نکات مهم هنگام انداختن النگو در دست

در هنگام انداختن النگو در دست توجه به بعضی نکات ضروری است که در صورت رعایت این نکات دیگر نگران اینکه چگونه النگوی تنگ را در دستمان کنیم، نخواهیم بود.

  • در زمان انداختن النگو در دست خود به خاطر داشته باشید که برای حرکت دادن النگو، آن را به عقب و جلو فشار ندهید و فقط با چرخاندن اقدام به در دست کردن آن کنید. به دلیل اینکه این‌کار سبب می‌شود که به دست آسیب برسد و دستتان را زخم خواهد کرد. هنگامی که دست شما متورم می‌شود دیگر استفاده از روش‌های ذکر شده نیز کمکی به انداختن یا درآوردن النگو نخواهد کرد.

راه حل دست کردن النگو تنگ

  • همچنین به انتخاب یک النگوی مناسب دست خود در هنگام خرید باید دقت کنیم تا در زمان انداختن آن دیگر نگران اینکه چگونه النگوی تنگ را در دستمان کنیم، نباشیم. قطر النگو را اندازه بگیرید سپس با پهن‌ترین قسمت دست خود که شست را به داخل خم کرده‌اید، مقایسه کنید. در این صورت راحت‌تر النگو را دستتان خواهید کرد. البته النگو از آن دسته زیورآلاتی است که باید کاملا اندازه دست باشد و اگ کمی آزاد در دستتان باشد جلوه و زیبایی خود را از دست می‌دهد. همچنین در صورتی‌که بیش از حد تنگ باشد و اگر با هر زحمتی آن را در دست خود انداختید، به دستتان آسیب می‌رساند و در هنگام درآوردن ناچارید آن را قیچی کنید.
  • یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید النگو باید به آن توجه کنیم، توجه به طرح و مدل النگو می‌باشد.بعضی النگوها به دلیل طراحی که دارند نسبت به دیگر النگوها سخت‌تر به دست وارد می‌شوند. در هنگام خرید به طرح و سایز النگو توجه داشته باشید.

 بیشتر بخوانید: در آوردن النگو طلا از دست

خرید آنلاین طلا و جواهر از گالری طلا و جواهر راف گلد

در این مقاله  درباره اینکه چگونه النگوی تنگ را در دستمان کنیم، مطالبی را بیان کردیم. اکنون به شما گالری راف گلد را معرفی می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم به وب‌سایت این گالری مراجعه نمایید و از انواع طلا و جواهرات دیدن فرمایید.

گالری طلا و جواهر راف گلد با طراحی و ساخت النگوهای متنوع و با مدل‌های شیک ومدرن می‌تواند به شما در انتخاب و خرید این اکسسوری کمک کند. با خرید آنلاین النگو طلا از آفرهای ویژه این گالری نیز استفاده نمایید.

چطور النگو تنگ را دست کنیم

گالری راف گلد تمامی زیورآلات خود را با اجرت ساخت پایین و قیمت مناسب برای شما در نظر گرفته‌ است. همچنین این گالری در هنگام خرید اینترنتی نیز فاکتور معتبر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با راف گلد هوشمندانه خرید کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست